2009年4月10日 星期五

我倆的第二輯婚照 ~ 第三擊

倒數70日...嘩,好似無耐前先倒數100日,咁快過o左三份一日子...好驚呢!!!


今次公開唔會入相簿o既梅花景...其實麥田成輯相,梅花景係影得最靚最滿意...下面呢d,睇番都唔知點解無揀到入相簿...因為我自己都覺得好靚...嘻...(唔知醜!!)


去相!!!



呢張我其實好鍾意,但呢一張舊石佔比例大o左d,同埋同其他梅花景個feel唔match!!



wow...又懶cool...



...再cool d...呢張我好似充滿自信咁...



honey隻眼...



honey隻眼...




呢個動作我記得擺得好辛苦...






麥田執相sample,不過我要求麥田唔好執到咁,太唔自然喇...






又o黎cool相...honey話覺得我好似好熱抹緊汗喎...



大家記得我花絮相入面攝影師爬上樹o既高難度動作嗎?就係影呢張相喇!!



呢個角度d花勁靚!!



呢張雖然out focus,但我好鍾意!



又cool!!



呢張係麥田例牌菜,我本來都好期待,而且擺呢個pose擺得我好辛苦,不過我覺得影得麻麻!!



多謝收看!!!


沒有留言:

張貼留言