2009年4月1日 星期三

Honeymoon住宿問題!

呢幾日不斷search瑞士住宿資料先知,原來瑞士d物價真係好貴!!!!!!!!


我一直諗住成個honeymoon,希臘住豪d,瑞士就住hostel慳番,點知...只要係private bathroom/WC, 就算係hostel o既一晚價錢都要最少近一千蚊港紙一晚!!!!!!!


我花o左唔少時間去搵搵搵,咩booking.com呀,tripadvisor.com, hostelworld.com等等等等都搵過,都搵唔到有平d但又有私人toilet o既hostel...唉...似乎瑞士住宿方面,想慳似乎無咩可能喇!!!


而家我唔知點算好...原本我搵晒o既酒店,全程14晚平均約1000港紙一晚,不過如果要住平d,都有option,只係住得差D 'up dup' d,地點偏遠d車程花時間d...究竟我應該點做好呢?


1. 慳到底!!!


住偏遠d up dup d 同考慮一下同人share toilet!!!同一間hostel,share toilet,比private toilet o既房平大約二百蚊港紙一晚,就算我唔晚晚share toilet,都可以考慮一下夜check-in/早check-out o個晚住share toilet o既房!!!...不過,雖然我同honey以前大學都住慣宿舍,同人share bathroom問題唔大,但夜晚訓訓下要行出房去到toilet呢一下先係我最大concern,話晒都係陌生地方...


慳埋希臘住宿!!其實希臘住宿我都係得三晚住過千蚊,如果mykonos o個兩晚唔住過千o既話應該可以兩晚夾埋慳多一千港元,不過honeymoon喎...希臘都唔住靚d點似honeymoon?


2. 一生人豪一次!!!


我honey話如果我死慳死抵,turn out 成個trip慳得兩三千蚊,o係佢o黎講覺得無咩謂,話晒係honeymoon,而且,佢話將來回望番呢次旅程,o個兩三千其實唔係咩大數目,點解要咁辛苦自己!!!


聽完我都覺得幾o岩,因為我呢幾日日搵夜搵,不斷格價,住到盡平o既都只係比完先搵到比較好o既酒店慳o左二千蚊...就算當我瑞士肯share toilet, 頂多慳多一千...究竟呢兩三千係咪真係慳得物有所價???


如果係大家,你o地又會點揀???


23 則留言:

  1. 我覺得可以住好少少,話哂係honeymoon喎,咁梗係豪一次,要好好享受下,住得舒舒服服啦!!而且個difference又唔係相差好多,時間同車費都係番度,係咪?!
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:41:00]多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  2. 因為係honeymoon, 住好d享受下啦. 成日慳來慳去都好煩~豪一次啦~
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:42:00]其實都真係幾煩o架,左度右度...不過我呢D慳妹就係鍾意自尋煩惱...
    不過似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  3. 我會想好好享受一下囉~
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:42:00]o岩聽o岩聽...
    多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  4. 一生人豪一次
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:43:00]多謝你意見呀!!
    似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  5. 豪D啦, 無幾可咋, 豪得嚟有個美好回憶呀
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:47:00]多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...
    美好回憶...你又講得o岩,呢樣都幾重要!!!

    回覆刪除
  6. HOENYMOON 一世人先得一次 , 唔好咁慳 la! 日後留個美好回憶 ma!
    最重要係 : 你咁苦惱都唔係慳得好多咋喎 !!!
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:49:00]bet bet多謝你呀~~~~美好回憶呢個point好好呀,左慳右慳玩得唔夠盡情可能仲衰...
    哈哈,係呀,我呢幾晚晚晚search hostel/hotel search到好夜...個黑眼圈應該有排都減唔到...都係要快d book晒d酒店了o左件心事先得!!

    回覆刪除
  7. 比我會住好d  ,因為訓得舒服d ,都好重要  ,雖則話去旅行係酒店時間唔多啫  ,不過講真 , 結婚都用左禁多$$ , 真係唔好慳個2 , 3K , 同埋 , 最重要係 , 你住D 偏遠嘅酒店 , 又花左好多時間係搭車上麻.......
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:51:00]你講得o岩呀,我個人本身好醒訓o架...所以訓得好都好重要...(不過間酒店再靚,我訓陌生床都唔會訓得太好o架喇...)
    多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  8. 其實係瑞士好容易搵住宿, 周圍都係, 我當年去到三晚都係walk-in, 衛生又乾淨, 廁所唔駛share用, 都係幾百蚊嘅事...上網搵一定貴, 你身邊有冇朋友去過瑞士?  不妨問下佢地意見
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:50:00]今日同你來回o左幾次'通話',真係多謝你意見呀!!!!
    似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  9. 一生人豪一次!
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:51:00]多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  10. Honeymoon 得一次,梗係好好享受啦...花多少少錢,有個難忘既 Trip 都係值得既
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:52:00]咁又係...得一次...無理由慳住慳住搞到自己玩得唔夠盡興!!!!
    多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  11. 追風箏的孩子2009年4月2日 凌晨12:09

    一生人一次咋.. 如果唔手緊, 點解唔比多少少買個美好回憶呢? 一陣去到又唔鐘意, 又玩得唔開心, 冇晒honeymoon feel咪仲衰!
    [SkyBlue回覆04/02/2009 22:53:00]你講得好o岩,honeymoon feel...要住得慳就留番將來o既trip,honeymoon真係一生人一次...點都應該'唔同'd...
    多謝你意見呀,似乎大家意見都好一致...睇o黎我要暫且放低一下我o既慳家本色先得...

    回覆刪除
  12. 橫掂都去玩, 就唔好計咁多,況且依家d 外幣平左, 咪當自已賺左囉
    [SkyBlue回覆04/05/2009 10:20:00]yup yup, 我豁o左出去喇...哈哈...不過呢排又升番少少...之前入o左好少咋...

    回覆刪除
  13. 去旅行梗係要住得舒服了, 而且又唔係真係差得好遠, 豪一次啦。
    [SkyBlue回覆04/05/2009 10:21:00]多謝你意見呀,哈哈!!!好!!!我要豁出去!!!

    回覆刪除
  14. Have you checked http://hotelscomparison.com/   ?  It compares quite a few hotel websites.  Sometimes the cheapest is about 50% of the most expensive!!
    Also, you can get last minute deals from http://lm.hotelclub.net/  (but you can't book 1 month in advance)
    Given a choice, I wouldn't go for ones which require sharing WC / shower...
    [SkyBlue回覆04/05/2009 10:51:00]Thanks for your information, the hotel comparison website is very useful, as I only focused on 2-3 websites before le~~~ thanks a lot!!

    回覆刪除
  15. whereabout in Switzerland are you visiting?
    [SkyBlue回覆04/05/2009 10:25:00]我會有9日係Switzerland,先o係Lugano stay一晚(本來無plan,但為o左坐bernina express,所以一定要stay!),之後上St Gallen (2晚),然後落去經Luzern同Bern去Interlaken(住上山@Murren, 3晚), 最後落Zermatt住兩晚,last一日去Geneve上機!!!
    有無咩意見俾到我呀?

    回覆刪除
  16. 一生人一次,豪一豪吧﹗
    [SkyBlue回覆04/06/2009 22:02:00]多謝你意見呀,我豁o左出去喇,d酒店book得七七八八喇!!!

    回覆刪除
  17. honeymoon wor~~~ 如果最終都係慳二千幾三千其實不如豪埋佢~ 我最唔鐘意半夜要出去用toilet...好麻煩ga ma~
    [SkyBlue回覆04/06/2009 22:02:00]咁又係呀,話晒係陌生地方嘛...
    多謝你意見呀,我豁o左出去喇!!!

    回覆刪除
  18. 你兩個地方都係我好想去的honeymoon地點呀!!! 不過我地可以去honeymoon的日子太少了............ 我覺得應該住好少少, 因為你honey講得好啱, 倒頭來諗返真係會覺得唔應該慳果2,3仟架呢!!! 我真係好鍾意瑞士, 當年我一去到就同自己講我要再黎依個地方, 瑞士真係好舒服好寧靜, 不過記住d鋪頭好早收工........
    [SkyBlue回覆04/07/2009 21:44:00]我同我BF一次都未去過歐洲o架,今次咁勇自由行,係聽講瑞士真係好靚,而且治安好,至於希臘本來我無諗過去o架,但上網搵資料發現到有blog友去呢兩個地方honeymoon,所以我又有養學養,哈哈!!!
    其實我得7日annual leave咋...計埋婚前要請一兩日假,我最少都要unpaid7-8日...其實都肉痛o架...不過無法子啦!!!

    回覆刪除
  19. 希臘同瑞士都係honeymoon最好的地方, 尤其希臘小島的小白屋, 真係要多住幾日, 選住的地方, 交通同地點最重要, 如果唔係會浪費好多時間
    [SkyBlue回覆04/08/2009 20:21:00]係呀,所以我先咁煩惱,不過而家都confirm得七七八八喇,總算放下心頭大石!!!honeymoon,貴少少就貴少少啦!!!!

    回覆刪除
  20. 見你都係個會慳的人, 這個網頁應該都啱你 ,
    http://hk.c9web.com/price.php
    [SkyBlue回覆04/08/2009 20:20:00]haha~~~多謝你info呀!!!

    回覆刪除
  21. out of the of destinations you listed (Lugano, St Gallen, Luzern, Bern, Interlaken, Zermatt and Geneve)  If you're going to that many places, are you getting the  X-day rail pass?  Might be cheaper that way.
     
    I've only been to Bern, Geneva and Lucern =P Bern and Luzern are very nice, but Geneva isn't that interesting - if you have time, consider going to Montreux, it's by the lake, there's also a castle, very very pretty! 
     
    My blog about Montreux: http://hk.myblog.yahoo.com/jennifer-ma/article?mid=9
    [SkyBlue回覆04/10/2009 10:41:00]yes, I will buy an 8-day pass through a travel agent!!!! You are right, I learnt from the agent that Geneve is not that interesting and I believe I may have chance to re-visit the city when I join a tour to Europe in the future, so I am planning to leave Zermatt on the last day and just spend an hour or two to walk around the city before I went to the airport!!!
    For Montreux, I originally planned to go, but the travel agent said it is quite 'city', so I finally decided to visit St Gallen instead of Montreux, hehe!!! Anyway, I have just visited your blog, Montreux is quite a good place too!! I know that my train from Zermatt to Geneve will also pass Montreux, maybe I can get off the train and take some pictures of the city, hehe!!!!

    回覆刪除
  22. About Greece... I've been to Santorini, Mykonos, Athens and Rhodes.  The public transport isn't so great on the little islands, buses are infrequent, so sometimes you have to take taxi.  So I'd recommend staying close to the beach / city centre. (Or do you / your hubby-to-be drive?  Can consider renting car / motorbike!)
    My blog about my holidays in Greece: http://hk.myblog.yahoo.com/jennifer-ma/index?l=f&id=13
    [SkyBlue回覆04/10/2009 10:59:00]wow, thanks so much for your info!!!! I also know that their transport is not that frequent, but I have no method la, as my bf and I don't know how to drive (though i have a licence, but I dare not to drive as I haven't driven a card for almost 2 years!!!)...

    回覆刪除
  23. 希臘Mykonos可以唔洗住咁正囉,因為景觀都係咁,但Santorini就可以住豪d啦,因為對火山or OIA的酒店真係一世難忘架~
    其實係去SWISS幾耐,HOSTAL多數都係SHARE架,可能搵D 2星左右酒店都係差不多價錢,OR搵D B&B,歐洲都興架,有得住有得食,而且好HOME FEEL..不錯選擇!
    嘿嘿~一生人一次HONEYMOON...錢用左可以再搵過嘛...住好D開心D既~^^
    [SkyBlue回覆04/15/2009 08:59:00]好多謝你意見呀,哈哈,其實而家d酒店都book晒喇,最終mykonos都住貴o左,會住一間三星半,同埋好衰我honey點都話無興趣去Delos喎...我就覺得難得去到咁遠,Mykonos又唔多景點,可以去一去...不過我估我而家都係唔去多o架喇,我honey話多d時間係間酒店enjoy抵番個價錢喎...哈哈...

    回覆刪除