2009年4月26日 星期日

姊妹裙造好喇!!!!

好開心好開心,尋日朝早收到訂造姊妹裙o個度通知,話我d姊妹裙造好喇,我心急到第一時間出去睇,好想知我揀隻色個效果如何!!!


結果好滿意呀,雖然比想像略為深色o左少少,不過我覺得好sharp好醒神,用閃光燈拍攝下,條裙反起光上o黎同我之前上網搵o既reference簡直一模一樣,真係好開心,好滿意,希望姊妹們同樣鍾意我送俾佢o地呢條裙啦!!!!


P1190183.JPG

火野麗...唔知點解,我覺得你見到我呢張相,又會話我唔早d訓...哈哈...


Wedding Bridesmaid Dresses:  The maids wore green Miracle Dresses by Vanessa Lundborg


舖頭名字: Formula
地址: 尖沙咀百利1樓102號舖
訂造價錢: 唔方便透露,因為我個姊妹識人所以平少少,大家有興趣不妨上去了解!!


========================================================


唉,豬流感呀豬流感,希望個役情快d受控啦,再咁爆發落去...我好怕我去唔成honeymoon...


沒有留言:

張貼留言