2009年4月24日 星期五

被困在家

剩下的星期六日已經很少,點知...今日竟然狂風雷暴,本來打算著要番工o既honey過海順便借熱風槍番o黎一齊DIY囍帖,點知大雨得滯,honey話唔OT喇喎...但咁大雨,我又唔想出街喎(其實係我一訓醒,唔知點解隻左眼好似俾人打o左一棰咁腫o左黑o左,唔想見人...)...結果...我而家'au' o左係屋企...終於可以有時間追一追大家d blog喇,哈哈!!!


既然無得出街,今日就集中火力DIY d襟花手花,plan埋Honeymoon(其實都plan到尾聲喇!)同睇下有無心機的起心肝開始成長片製作啦!!!


多謝大家支持我,為我喊加油呀,等我都為自己打下氣先!!


加油!!!


 


沒有留言:

張貼留言