2009年4月13日 星期一

復活節假期

四日假期話咁快就完o左...呢幾日Honey唔係要番工番大陸拜山就係去踼波,結果四日以o黎只分得一個下午俾我...就快倒數兩個月喇,數埋數埋,得番唔夠十個星期六日俾我用咋,加上honey呢排工事繁忙,放工後都仲要番屋企做公司o野,星期六分分鐘都要OT番埋工,唉...我一個人點可能plan晒搬屋,honeymoon,DIY帖,整成長片同rundown咁多件事...


講番呢幾日,我做得好少o野:
- 整o左兄弟襟花
- 整o左少少姊妹手花
- book埋最後一間honeymoon酒店買o左絲帶for花球1號
- 買o左電磁爐


有好幾樣task本來想完成,但最後都完成唔到:
- book honeymoon船飛同plan honeymoon每日行程
- 買花球二號花材!!因為缺貨買唔成,sales話唔知船期幾時,只知未來一個月都唔會番到貨...我真係想喊呀,因為花球2號先係我dream花球呀,大半年前開始已經見到有花材o岩,只係honey成日話唔使急唔俾我買,好啦,而家賣晒仲要唔知幾時番貨,唔通我注定同花球2號無緣???
- 搬o野上新屋!!呢幾日一次都無上過新屋,本來打算開始搬D書入書櫃,但honey去踼波,唔幫我搬,所以D書堆晒係屋企...!至於新屋仲未添置o既sofa,地櫃鞋櫃等等,最終都仲未睇成,亦無時間去問訂造o既可能...唉!!本來仲好理想咁諗住可以婚期搞house warming,睇怕而家無咩可能喇,最多婚前請到兄弟姊妹上o黎聚一聚...


不過,尋日出街都有驚喜,因為我o地撞到大減價,我同honey用$388買o左一大一細兩個gip,超抵,o岩晒我o地去honeymoon用呢!!



至於今日,驚喜更大...(其實係驚嚇!!),因為honey忽然話我知未來62要加多2圍朋友!!由上年至今一直都預男家3圍,做咩忽然加到5圍?仲要係尋日先講,我帖都印好先講,想點???而家要請o既由12圍變14圍,但我印得140張帖,好'文'(我同honey大部份friend都未婚)...唔夠派都唔出奇,點算好...


沒有留言:

張貼留言