2009年4月5日 星期日

草蜢忘我演唱會

咁大個女俾錢睇過三次演唱會,而今次...亦係我第三次睇草蜢演唱會,哈哈!!!



裝修後o既紅館,當時仲表演緊幻彩詠香江,好靚!!!




其實場館裝修完同之前分別唔大,只係D座位改晒色同埋舒服o左!!



開show前!!好神秘,我開頭仲以為係打雷台!!




快開場,開始多明星到喇!!!仲記得上次見到o係紅館熄o左燈下仲可以戴住黑超o既四哥,而今次就見到剪咀所指,日日o係東張西望都見到o既陳總!!!佢後面右排近右方仲有'林氏宗親',林海峰彭玲林曉峰康子妮仲有林珊珊,不過望唔到佢o地有無帶埋小朋友!!!



仲有坐o係control前面o既一班明星,有蘇永康梁漢文同佢老婆,仲有張偉健吳國勁!!



就快好始喇,全場一齊打bom bom棒,大家都預備high番晚!!



睇我個樣就知我幾開心!!



開show喇,好靚呀個台!!



原來係Circus呀,感覺好華麗!!




同樣係$400飛,但今次坐o係台正前面,草蜢三子成日企o係我坐呢邊,好正呀,未試過可以近到可以睇得咁清楚o架!!!正!!





阿細同阿智爬到好高呀!!



演唱會正直清明,中段有一part草蜢唱o左一串梅姐o既名曲!!傑仔仲學哥哥一樣,著對白色高跟鞋(至少4寸,仲要係幼踭!)跳舞!!


另外,草蜢今次仲唱o左一首好特別o既冠軍歌,就係...伙頭仔昆布!!!!!哈哈,我記得我細個都好鍾意聽呢首歌o架,佢o地今晚竟然會唱喎,仲跳d好生鬼o既舞,好好笑!!!




今次個show慢歌較少,不過都有最正o既失樂園同情歌!!!聽親傑仔solo我就會有種好感動o既感覺!!!



以前未興bom bom捧時好多營光捧o架,而家d'星光'無以前咁靚!!



今次草蜢唱o左首慢歌,意思係叫大家互相表達愛心,共度時間互相扶持,仲叫全場觀眾手拉手,場面好壯觀o架,但honey無影到全場個wide shot!!!



尾聲喇,快歌下真係全場都企o架!!!我聽人講話識人o係紅館做,d職員都大讚係得草蜢先可以做到呢個人人投入o既高漲氣氛!!




大家睇o下我幾high!!(我honey唔識high,所以只係掛住影呢個high到傻o既我!!)



同樣係$400飛,今次比上次坐前五行左右,但感覺真係差好遠好遠!!!因為上次坐o係通道對上第一排,坐高o左,d人真係無咁熱情,身邊唔太多人好似我咁投入,但今次就唔同喇,我終於可以坐o係通道下面o既位置,身邊全部係草蜢fans,同我一樣咁high,大家一齊跳一齊叫,感覺係三次中最正!!!不過老實講,今次run down無上次咁正,氣氛亦應該唔及上次,因為上次我係睇尾場!!!!



今次好驚喜,因為我第一次見阿智咁大隻,佢一向o係三子入面身形無咁靚,但今次真係好驚喜,六舊腹肌好正,可見佢下o左幾大努力練好副身型!!!!(honey,你要學喇!!)



第一次encore,阿細都除埋!!



最後傑仔都除埋!!!


完show,今次同上次一樣,成場歌迷唔肯走,留足十幾分鏡,要紅館職員續個叫走,不過今次無好似上次咁dump地,上次我都好驚紅館會lum,哈哈!!!


我當然好滿意呢份禮物啦!!!其實今次我知佢o地開show,我都有諗睇唔睇,但最後都係想慳錢所以放棄o左,今次真係好多謝honey帶我去癲番晚,'忘我'一番,暫時放底d煩人事,嗌完一晚,心情真係好暢快!!!


3 則留言:

  1. 睇見你真係好high好開心呀﹗
    [版主回覆04/06/2009 22:15:00]hehe,係o架係o架,投入d感覺真係好玩好多!!

    回覆刪除
  2. 我都睇左 4 月 4 日個場 , 個 show 真係好好睇呀 .  氣氛好 high. 睇完之後 ,  喉嚨好痛, 因為當晚叫得太厲害.   你就好啦 , 坐得咁前 , 今次我坐第1 3 行睇 . 都勁開心 . 至正係傑仔唱"失樂園".   
    [版主回覆04/08/2009 16:04:00]咦,我唔前呀,我都係坐第13行,你邊區呀?我係green呢!!只係今次已經係我有史以o黎最前,所以覺得已經好近喇...哈哈!!!!

    回覆刪除
  3. 吓.......都係第13行呀, 因我見你的相片影向舞台幾近.  我坐紅區, 個排椅同有條電線成日遮住.  
    [版主回覆04/08/2009 20:29:00]IC~~紅區都有可能遠少少呀,因為係背面台嘛,不過唔緊要啦,最緊要係個演唱會正嘛!!!係咪?

    回覆刪除