2009年5月28日 星期四

又上深圳 (倒數23日)

今日又去深圳


一朝上新居,見到honey之前自己跟o既兄弟太成品...噢,做乜d色咁o架,都唔係我要o既橄欖綠色!!我真係嬲嬲地o架,之前帶過honey睇過幾次姊妹裙,連成品都見過,仲自稱係我blog忠實fans,有咩理由我要o既橄欖綠都搞錯!!!好彩今日計劃番深圳一轉,唯有我親自去揀色,造過一批!!



一點上到深圳,先搞掂兄弟太,再去車窗簾,因為新屋都有基本家俬喇,唔想d家俬俾西斜o既太陽曬親!!除窗簾外仲車左兩個床頭cushion套同一個在架仔o既套,全部加埋720RMB,honey猛話覺得可以再平d,但我覺得OK!!


買完窗簾先去買我o既玩具,就係睇中一排o既'大陸iphone',Meizu M8,呢部機唔係山寨機o既,好正,1999RMB,外形同iphone差唔多,又係smart phone,認真平靚正!!終於可以有新機入晒d旅行資料入去去honeymoon喇!



買手機都搞o左成個鐘,五點,honey話又落雨笋崗又遠,點都唔肯陪我去埋,無法啦,咁仲未買o既結婚用品唯有遲d去金都買算啦!!


夜晚番新屋又抹屋,仲去日本城同實惠掃貸,因為星期六兄弟姊妹上o黎無理由紙杯同水都無得人飲嘛...一抹就搞到夜晚十一點半先走,但感覺仲係間屋好唔見得人...


沒有留言:

張貼留言