2009年5月5日 星期二

勞動節

上星期三日假名付其實係勞動節...勞動到接近肌肉勞損咁滯!!


星期五: 由朝到晚為囍帖印上wedding logo,由於要烏低身係地下整,結果就換o黎嚴重腰酸背痛...!!!


星期六: 朝早一家七口(我的家越來越多人了!)去大學站Grand Hyatt食buffet慶祝我爸媽生日!!之後同honey睇傢俬,仲買o左ikea床頭櫃,砌櫃砌到好夜!!


星期日: 買sofa,地櫃同床褥,d錢倒水咁倒!!之後買材料整小禮物,本來想唔整,但又唔想浪費已買o既用具,結果再一次大費周章...都唔明咁低效益o既事,點解自己仲咁stupid去堅持...


另外,麥田執相o個度個設計師覺得我煩,想我直接上大陸傾,咁我當然唔想啦,於是叫佢改埋最後一次我仲係不滿先上去!!結果,設計師雖然無依我word document o既執相step去改,但今次d相好合我心意,面色膚色都紅潤自然,very good,收貨!!


排版方面我一早怕溝通問題,亦希望同HK o個輯設計統一,所以我一早排好左,設計師只要跟足就得,排好後大約15天就有成品,希望唔好出咩差錯,如果唔係都唔知大日子有無油畫俾人睇lu!!


沒有留言:

張貼留言