2009年5月22日 星期五

過大禮 & 入伙拜神 (倒數28日)

剛過完大禮喇,是次過大禮係完全簡化版,只有利是,對聯,大發,煎堆及生果,咁簡單,我鍾意!!



好大個大發呢!!




好豐富o既早餐,招呼負責過大禮o既Honey同佢妹,不過太多喇,食唔晒呢!! 


=================================================


中午同honey入帖後就會合未來99去買衣紙入伙拜神!!!!由於怕未來99越問越多越做越多,所以我一定要在場控制場面,以及幫手記住拜神儀式注意事項,就係咁,我今日成個下午就變o左神婆!!!


本來拜神唔難,難就難在屋苑範圍唔可以燒o野,所以,我o地要係暴雨下拎個化寶盤出去屋苑範圍外燒,咁大雨,又要遮住自己又要遮住個化寶盤,我最後煙到成日'香'味,仲要被雨淋到濕晒,好難受!!!


夜晚,我帶住一身'香'味仲要出去同小學同學食飯兼派帖,件衫同手指被衣指同火機染到粉紅色,成件事都好失禮,仲要商場冷氣好凍,淋雨後o既我真係好驚會冷病,好彩小學朋友仔有帶風褸我先無咁凍,唔該晒呀!!!


今日一次過完成兩項中式儀式,可以正式派帖同隨時上新居訓覺(雖然有排都未ready!),太好喇!!!


P.S. 今日o既暴雨令我不自覺想起6月是雨季,看來我要為大日子會是下雨天做定一定心理準備!!


沒有留言:

張貼留言