2009年5月21日 星期四

血拼 (倒數30日)

今晚決定殺入一田同各路C9鬥大出血,目標之一,係一套睇相頗靚頗適合當龍鳳被o既床上被舖,希望能夠買到手啦!


=====================================================


終於settle down...我大戰o左兩個幾鐘,滿載而歸,不過最想買o個套床單,原來唔係今日做特價喎...唯有星期日再作戰過啦!!



戰利品好豐富,拎到我同honey手都斷!!!最衰之前買o左gip,唔係今日就可以買埋gip塞晒佢o地入去!!



見火野麗小狗子之前玩得咁開心,大家又估下我呢個係咩....不過我估大家好易估到...


P.S.其實我帶o左兩個大環保袋去o架,但俾晒錢先諗起...又唔環保喇....


沒有留言:

張貼留言