2009年5月5日 星期二

Honeymoon行程搞掂喇!!

長達幾星期o既Honeymoon Planning終於叫做埋尾喇,而家係差當中幾程船同火車未book!!


fc 15天希臘瑞士蜜月之旅行程outline如下:





































































































 


Date


 


Trip


Details


1


26-06-09


Fri


Hong Kong è Doha
Doha
è Athens


National Garden (國立花園), Hellenic Parliament(國會大樓), Athens Cathedral, Syntagma Square (憲法國場), Plaka購物區, Panathenaic Stadium, Central Market / Varvakios Public Market, Ancient Agora, Roman Agora, Temple of Olympian Zeus, Hadrian's Arch , Ancient Agora, Acropolis


2


27-06-09


Sat


Athens è Mykonos


五座風車 Bonis's mill, Paraportiani Church 白教堂, Little Venice


3


28-06-09


Sun


Mykonos


Super Paradise Beach, relax at hotel


4


29-06-09


Mon


MykonosèSantorini


Sight-seeing at Oia/Fira, Oia睇日落


5


30-06-09


Tue


Santorini


Sight-seeing at Oia, relax and enjoy private jacuzzi at hotel


6


01-07-09


Wed


Santorini


White Beach, Akrotiri - 粉紅沙灘, Red Beach, Perivolvs Beach


7


02-07-09


Thu


Santorini èAthens èMilanè Lugano


Milan: Cathedral (多奧莫大教堂), Theatre Scala(斯卡拉歌劇院), Castello Sforzesco ( 史科斯古堡),Galleria Vitttorio Emanuele II (艾曼紐二世商場), San Siro聖西路球場


Bellinzona :卡斯特爾格朗德(Castel Grande)、卡斯楚蒙特貝羅(Casgello di Montebello)、卡斯楚薩索科爾巴洛(Castello di Sasso Corbaro)三座城堡。


8


03-07-09


Fri


Lugano è Tirano èChurè St Gallen


Bernina Express: Lugano to Tirano, Tirano to Chur,最後上St Gallen


9


04-07-09


Sat


St Gallen


朝早去AppenzellEbenalp, 下午去St Gallen修道院圖書館


10


05-07-09


Sun


St Gallen è Luzern èBernèInterlaken


Voralpen-ExpressLuzern (Kapell Brucke,獅子紀念碑,Jesusit Church (天花好靚),Museggmauer (城牆)), 然後去Bern(Clock Tower,Munster Cathedral 上塔頂,愛因斯坦故居,Bear Pits,Rose Garden)


11


06-07-09


Mon


Interlaken


上少女峰, 健行, 遊覽Wengen / Grindelwald / Lauterbrunnen


12


07-07-09


Tue


Interlaken


激流 / 滑翔傘 / 健行, 遊覽Interlaken


13


08-07-09


Wed


Interlaken è Spiez è Zermatt


遊湖到Speiz轉車落Zermatt, Rothorn健行,行土撥鼠之路(mumelweg)


14


09-07-09


Thu


Zermatt è Rivaz


登上Matterhorn Glacier Paradise, Schwarzsee健行, Rivaz欣賞日內瓦湖,Vineyard


15


10-07-09


Fri


Rivaz è Geneva
Geneva
èDoha
Doha
èHong Kong


Montreux西庸城堡(Chateau de Chillon)



希臘行程除雅典外都會好relax,因為我o地決定唔join任何local tour去Delos或火山島,主要去下海灘周圍行下,其中一日仲主力留o係hotel enjoy private jacuzzi,欣賞愛琴海靚景,應該都夠浪漫o卦!!


至於瑞士行程,可以話係'世界文化遺產之旅',因為當中我會visit瑞士全國9個文化遺產中的6個地方(其中一個地方係我搵唔到地方住,咁o岩住中o左先知!)!!不過由於我太貪心,瑞士行程將會幾緊迫(比咁多錢去咁遠,我想把握時...不過俾honey話我aggressive,投訴早起身喎!)!!為o左去睇'塵世美'般o既靚景,我決定放棄一般歐洲團會到o既蘇黎世同日內瓦,因為我深信,我將來一定會再歐遊經過呢兩個大城巿!!


========================================================


以上行程背後,其實真係嘔心瀝血,plan左好耐o架!!又要搵景點資料又要上google map mark地圖,仲要搵交通!!經過一輪苦戰,對於今次planning,都有少少心得:


交通:


希臘去小島d船期比較遲出,如果大家唔放心,可以through agent book,亦可以好似我咁直接send email問船公司問船期幾時出,等自己有個預算!!


至於瑞士交通,因為火車班次唔算太密,觀光列車更係一日得一班,所以大家可能要o係下面個website不斷check各地點來回o既火車班次,compare各種行法先知邊個路程最順路,車程最短!!


http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en


以我為例,成個瑞士我前後plan o左兩三種行法,每種行法都要由頭到尾plan一次,如果唔係就預計唔到總車程時間,亦預計唔到原來有d地方咁行法會唔夠時間或去唔成,所以我前前後後真係花o左唔少時間先得出而家個行程,自己都覺得自己利害!!...不過,我個黑眼圈就仲利害...


酒店:


酒店方面,我全部上網自己搵,其實上網搵好方便,又可以搵o岩自己budget同comment唔錯o既,我覺得比起搵agent有彈性d,但當然time-consuming d啦...(that's why我個黑眼圈...)


我主要through tripadvisor.com搵酒店comment, 之後through booking.com 做online booking, 不過booking.com比較少hostel, 搵hostel可以去hostelbooker.com / hostelworld.com, 呢d website做booking只需要留credit card資料 for protect間hotel/hostel in case 你no show, 你只要book完print個confirmation email到時住完先俾錢,而且大多數酒店都allow你arrival前2星期cancel唔使罰錢,有彈性好多,當然,間間酒店唔同,大家都係睇清楚d terms先做booking啦!!!


希臘方面,大家亦可以試下直接send email去問價,希臘d細酒店好多都會見你係early birds又或者訓兩三晚會俾個平少少o既價錢你,不過要住靚D或大間D酒店就好少有得平喇!!!


瑞士住宿就唔講得笑,熱門旅遊點o既hostel只要要求private bathroom o既最平都要近1K HKD一晚,唔係熱門旅遊點就只有仲貴!!而且,我早兩個幾月前book都遇到有唔少full左(當然係指最平靚正o個d啦,因為我去瑞士個日子算peak season!),所以peak season前三個月book會好d,選擇多d,大d機會book到靚view hotel/hostel!


如果o係o個d online booking網站搵唔到心水,大家亦不妨去當地旅遊局o既網頁搵,因為佢o地o既住宿資料會齊D,但呢D酒店就未必有online booking又或者無comment參考,只可以靠email溝通去了解喇!


希望以上資料幫到計劃去以上兩個地方honeymoon o既大家啦!最後仲要奉勸一句,如果真係要去歐洲自遊行honeymoon就要早D Plan,我個人覺得4個月前plan比較好,如果唔係只會令自己辛苦咋!


11 則留言:

  1. 嘩!! 好詳細呀... 我地都係 plan 咗去 Greece Honeymoon 14日全程會係 Greece... 瑞士我都想去, 但男友話 Honeymoon 梗係要舒舒服服, 唔想咁趕 wor ...
    咁可以有藉口下次再去歐洲 law .....
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:50:00]我本來主力最想去瑞士,都係上網見到有人瑞士加希臘咁去先有養學養!!!哈哈,其實我同honey都未去過歐洲o架,所以真係好緊張,如果plan得唔詳細我好驚我應付唔到!!!
    你14日去greece一定好夠啦,仲真係大把時間hea同浪漫呢,嘻!!!

    回覆刪除
  2. 嘩...........真係好詳細喎........
    你一定會玩得好開心架......
    我同你一樣就係呢個Honeymoon主要係hea為主 , 我大少鍾意影相 , 相信佢可以自己影影影影足一日都可以 , 佢而家都係未出發先興奮呀~!!!
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:51:00]最衰我同我honey都唔多識影相啦...我諗我影d相實無你咁靚(嘻,你仲記唔記得你大少影個月亮同我影個月亮...)...不過話時話,我真係好想快D去Honeymoon呢,仲期待過BD...哈...!!!

    回覆刪除
  3. 好詳細呀!! 一定會玩得好開心浪費
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:52:00]希望啦,最緊要係希望我個行程預D時間實際上唔會太緊迫就好喇...太緊迫都幾難浪漫...哈哈!!!

    回覆刪除
  4. 真係好詳細  ,好似一個旅行社嘅行程表一樣 , 你真係好細心呀...........15天超羨慕呀 , 計埋結婚前後 , 你米要請成3星期假law............一定玩得又開心又盡興啫......瑞士真係好靚架 , 你玩完記住比d靚相我地睇law...............
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:55:00]係呀,成個trip係我plan o架...我honey...就變o左係我呢個團o既唯一團友咁囉...怕且佢同我去完honeymoon都唔會記得佢自己去左邊...哈...
    我前後放11日假,當中4-5日係no pay...為左慳假,我wedding後仲要番4日工先出發...其實都幾怪,一結完婚就要番工,哈哈!!

    回覆刪除
  5. sweetie!! 你地的honey係我最想去的兩個地方呀!!!! 不過我地兩個都無咁多假 , 你記住影多d相俾wu睇呀!!!!
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:57:00]其實我都無咁多假o架,我得7日annual o架咋,我婚前請一日假o既話都仲要請多4-5日no pay先去到個honeymoon,無辨法啦...所以你都可以諗諗去多幾日假,相信你少假極都同我一樣啦...哈哈!!!
    放心放心,到時一定會同你share我o既旅程o架!!!

    回覆刪除
  6. 嘩... 你第一日o係 athens 想做咁多o野呀? 唔好唔記得你要用公共交通工具... 唔似得跟旅行團有車車到你去門口... 有時仲要搵路. 如果真係唔夠時間做所有o野... 我覺得  Plaka 購物區 ,  Central Market / Varvakios Public Market 無乜o野睇, 會建議你去古蹟!
    [SkyBlue回覆05/07/2009 22:59:00]收到!!!!
    其實我都係搵定晒D景點mark晒係地圖先,到時有咩意外去唔到D咩地方都會再取捨!!! Public Market係我住o個度後面咋,所以唔使特登去,經過望下就OK,嘻!!!
    你今日倒數3 日喇!!!!3 日....wowoowowowoow!!!點解你仲有時間探我o既???唔知我倒數3日時仲得唔得閒上網探你呢,嘻!!!

    回覆刪除
  7. 我bf好想去瑞士, 好期待睇你honeymoon既相!
    [SkyBlue回覆05/07/2009 23:00:00]好呀,去完一定同大家share呀!!!!其實我連歐洲都未去過o架,不過聽講瑞士治安好D,容易去D,希望我個旅程一切順利啦!!

    回覆刪除
  8. 可以去15日好正呀!!!0個度一定係超靚~ 我就要等summer喇...
    [SkyBlue回覆05/07/2009 23:03:00]Summer好快到呢,而且你summer一定夠假期去耐D添!!!嘻!!!

    回覆刪除
  9. 好有planning, 希望你地旅途愉快啊! ^O^
    [SkyBlue回覆05/08/2009 21:44:00]承你貴言呀!!! :)

    回覆刪除
  10. 我地都係第一次去歐洲 ... 所以好多野已經 book 咗同 plan 定, 仲搵埋地圖... 如果有需要 d 咩, 大家可以分享下 =^^=
    [SkyBlue回覆05/10/2009 10:55:00]hehe,我都係呀,搵晒google map print screen再save落手機,以防萬一,哈哈!!好呀,大家多d share呢!!

    回覆刪除
  11. thank you for the sharing .. vy useful info.  which airline you take ?
    [SkyBlue回覆06/09/2009 08:58:00]I picked Quatar Airline, 但我半年前買o左喇,但而家D AIRLINE好似間間都平過我買O個時咁,你想去邊honeymoon呀??

    回覆刪除