2009年5月24日 星期日

買龍鳳被 & 新居大掃除 (倒數27日)

今日一朝又再殺入一田,目標係Hallmark o既床單,10點9去到已經排晒長龍,當時仲好後悔自己無早d到!!好彩入到去先知Hallmark d床單無5尺size,而且想買o個款床單原來唔似leaflet中咁紅,根本唔o岩做龍鳳被,所以我同honey唯有放慢腳步,慢慢睇其他牌子o既床單!!


左望右望,原來想買套非傳統龍鳳被o既大紅床上套裝都真係唔易,因為d款一係唔夠紅,一係又紅得滯俗得滯,之前一向留意開雅蘭o個款圓波點床單個床kum又無Queen size...(其實都有d我OK,但我位比較有taste o既honey ban晒!!)結果,我o地竟然豪花千二蚊買o左套意大利品牌床套!!



床套包裝上o既相片!



實物!!暗花圖案好有中國特色!!


紅得靚,個設計又清,d暗花又金金o地,又有中國特色o既花紋,不失傳統,而且有560針,摸上手幾滑,原價2千而家半價...哈哈,買o野總係要搵理由suuport自己...我媽知道後仲笑我中o左一田計,人o地做大特價就係想你順手買埋d貴價o野...


P.S. 今日仲買o左$99兩套泳衣,小妹第一次買3點式,雖然身型唔算好,但去honeymoon點都想性感一番,嘻!!


=======================================


下午上新居,Sofa終於送到,可惜地櫃竟然話要遲多兩星期先有,激死人,下星期兄弟姊妹上到o黎間屋仲係勁'吉',都真係唔太好意思用間'吉'屋招呼朋友...


之後我同Honey進行o左差唔多五小時o既大掃除,我負責抹地,honey負責toilet同kitchen,仲落街買o左少少家居用品,好叻(我仲覺得Honey好Man呢,嘻!)!!


個地抹o左幾轉先叫乾淨d,用洗石水'o拿'起晒食o係地o既灰水,同一時間'o拿'埋自己雙手,前幾日界損o左o既傷口痛到飛起...最慘係我做完成日先見到我媽之前放低俾我對膠手套...嗚...


忙錄超過五小時,間屋終於唔再似'工場',終於有點'家'o既感覺,不過清理過後,連餐椅都未有o既新居感覺好'吉',不過無法,下星期都已經約o左,希望兄弟姊妹唔好介意寒舍乜都無啦...


P.S. 今日抹地不斷mou低起身,腳踭同膝頭好痛,成身散晒!!


====================================================


本周回顧:


Target:


23/5: 過大禮, 入伙拜神, 執屋, 約friend派帖, 訂酒, 入帖, 印帖信封
24/5: SOFA地櫃送到, 完成成長片,完成rundown, 約派帖


實況:


23/5: 除無時間執屋外,其餘順利完成!!而且麥田d成品亦拎晒番香港喇,Good!!


24/5: 地櫃兩星期先有,成長片同rundown都未完成...嗚...


4 則留言:

  1. 洗石水係咩黎呢, 有用嗎?
    [SkyBlue回覆05/25/2009 14:04:00]有呀,裝修完個地版好多白色o野(係咪英泥????),之前師傅已經洗o左一次,但個地難免仲有d一點點白色油或英泥,甚至有d黑色o野,有d用鏟都鏟到,不過如果大遍d,我諗洗石水會好d!!

    回覆刪除
  2. 套被都好靚呀~
     
    [SkyBlue回覆05/25/2009 21:40:00]買貴少少都唔怕o卦...(安慰自己again, haha),之後仲訓得番,哈哈!!

    回覆刪除
  3. that's why i have to go Maldive... u know orginally i want to go to Greece as wel... but but my bf said sounds vy hard and tired ...
    [SkyBlue回覆05/27/2009 09:18:00]其實greece都OK, 係athens麻煩d,反而係瑞士最花時間做planning呢!!

    回覆刪除
  4. that's why i have to go Maldive... u know orginally i want to go to Greece as wel... but but my bf said sounds vy hard and tired ...

    回覆刪除