2009年5月30日 星期六

我倆的第二輯婚照 ~ 室內篇

倒數20日, 之前都講過室內相好多唔滿意啦(不過偏偏揀入冊又係咁多個景之中最多...都唔知點解...),唔入相冊o既就不看也吧,今次直接upload已修相o既室內入冊相俾大家睇!!!



呢個景我極唔鍾意,所以只揀o左呢張唔係好睇到後面張牆紙o既入冊!!



中間塊鏡本來有個人,不過執走左,唔講大家未必覺,不過只要細心留意鏡o既燈光倒影就可以發現到!!











呢張我第一次睇覺得一個望左一個望右好怪,但我屋企人又話唔覺,仲話幾自然!



無記錯,相中有兩個其他人,其中一個個頭被人執走o左...鏡中我鼻尖位置就係o個個無頭人喇...


沒有留言:

張貼留言