2010年3月7日 星期日

身子弱??

我又唔係財多(尋日3千萬又無我份!),都唔知點解一踏入2010/虎年我就成日病...


事緣前日BBQ, 多得舊同事買炭買食物自己'yip', 令我一享久違了o既郊野公園燒烤樂!!!食o左咁多熱氣o野都估到實會喉嚨痛o架喇, 點知唔止咁喎, 尋晚我仲發燒添呢, 好彩過年o個次病醫生有開退燒藥, 臨訓前食o左一粒, 夜晚訓覺出o左一身汗, 今朝退o左燒...


雖然今次發燒我估同BBQ有關, 但食熱氣o野都會發燒又會唔會誇o左d???連我自己都覺得呢排好似病得好密, 2010年短短過o左三個月都無, 我就病o左三次喇,仲要幾次都唔係咳下咁簡單...係虎年健康運不佳定係我嫁人後出o黎住飲食唔夠健康抵抗力弱o左???


睇o黎要做番多d運動keep番好個身體先得!!


 


沒有留言:

張貼留言