2010年3月17日 星期三

Frustrated!!!

上次phone interview in得唔好o個間公司, 係我要求下, 尋日正式通知我'美國o個邊覺得你唔係太適合'...


雖然都估到, 但三年幾以o黎第一次俾人turn down,感覺真係好打擊...心情而家好down...


由於忽然間覺得好無安全感, 於是尋日下午我不斷係上網搵工, 不過, 我對我下一份工都幾有要求:


1. 係perm或2年以上contract
2. 係in-house
3. prefer technical work


由於無咁ideal o既job post available, 我好主動咁send o左幾封自薦信去兩間implement緊peoplesoft o既大學同埋send o左個email俾我做馬術義工時認識o既一位都係做peoplesoft,但係係functional 兼係manager level o既義工,希望對方有好路數介紹...


結果, 夜晚呢位義工朋友打俾我同我傾o左成個鐘!!in short, 呢位senior o既朋友就忠告我:唔好再做technical喇,應該轉做functional, 以做PM為long term target!最好去讀番個business o既degree甚至MBA...


其實背後道理好簡單,就係technical已經無得再係HK做喇, ultimate只會outsource晒去印度同大陸...義工朋友仲預計10年後HK唔會有人再做technical o既peoplesoft工作...


雖然我都明,但要轉做business analyst談何容易???我對d code對o左4年喇, 做functional o既經驗極少, 要轉型真係幾有困難, 不過,更重要係, 我根本對做functional零興趣!!!


熟我o既朋友仔都知我o既'大志'就係'唔使do', 為求轉型去做我無興趣o既functional job而去讀書真係impossible!!!!但現實係, 我唔轉型, 將來就唔只係搵工困難咁簡單, 而可能會係長期失業, 呢d都只係遲早問題...


之不過, 我係咪真係要有一份'終身事業'??? 定係我ultimate都係想自己o既事業就係做'C9'算數??如果係做'C9', 咁而家繼續不斷咁做contract programmer問題又有幾大???至少我仲有份promising o既收入吧??最壞打算咪最多年年搵工又或者生仔無產假???如果我過幾年生左件要專心帶小朋友, 咁就算有perm我係咪始終都會resign???咁o既話做perm又係咪咁重要?????


呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


講到尾我覺得我依然係大懶人一名囉, 而家份工人工合理又唔使OT, 養懶晒我呢個本來就極懶o既大懶鬼,唉...係咪好無用呢!!


1 則留言:

  1. haha, 好明白你的心情。咁要諗清楚究竟你會唔會做c9 , 搵functional 工但唔讀書得唔得? (唔係好知functional vs techinical有咩分別)
    [版主回覆03/19/2010 10:00:00]functional 即係做business analyst,你要好熟個business係點run o既, 但做technical就唔使, functional可能就住個business nature design 好個workflow甚至個system應該係點,然後俾你dup code, 所以functional唔使做programming o架,high level d!!!
    weiwei,話時話,我唔係好記得你而家份工係咩o黎,公司做咩o架??

    回覆刪除