2010年3月5日 星期五

critical march

三月對我同老公子o黎講, 本來係平平無奇o既一個月份....


但因為我同老公子都正努力搵工中, 今年呢個三月忽然變得好唔一樣!!!


1. 而家呢間公司將於下星期通知我究竟需要做到三月尾定四月尾!!


2. 同我進行surprise interview o個間公司如果請我, 會係下星期通知!!


3. 上年年尾apply o個份政府工終於有回音, 話呢幾日會寄信俾我通知我20/3去written test.


4. 老公子in o左o個間公司如果請佢, 'in a few weeks' 內會通知老公子


5. 老公子仲apply o左2份, 正常o既話呢一兩星期都仲要去interview!!


...


搵工o者, 有咩咁Critical?


對我o黎講, 下一份工對於計劃一兩年後生小朋友o既我o黎講好重要, 有無產假就睇下一份工喇...


對老公子o黎講, 佢U grad後係同一間公司已經打滾快六年喇, 而家公司唔係唔好,只係人工一直唔算理想, 魚唔過塘唔會肥, 而且轉去'in-house'點都舒服過做'consultant'吧...anyway, 我極支持老公子轉工, 話唔定轉工後我o既搵工壓力亦無咁大...


所以呢個三月對我o地兩個都好critical, 相信我同老公子呢個月都會好期待陌生電話來電,帶來好消息!!


1 則留言: