2010年3月28日 星期日

探Rapheal!

今日約左Kino兩公婆一齊入元朗探Rachel & Ralph 三個月大o既寶貝仔Rapheal!!!


Rapheal呢個名我開頭以為係Rachel + Ralph自己創作o架,但原來真係有呢個名,好襯佢地一家三口呢!!



我抱完BB到老公子抱, 開頭Rapheal還OK!!



但轉個頭...



haha,Rapheal個樣好驚慌咁喎!!!



最後當然係媽咪抱番!!!Rapheal眼大大似足媽咪,但睇真D,又覺得好似爸爸!!!不過都係o個句, BB似爸爸或媽咪都一定係個靚仔!!!



Jodi & Kino兩公婆!!唔知幾時到佢地呢??



Rapheal似乎好鍾意Kino叔叔,笑得好開心呢!!


探完BB我地四個就去左一間西餐廳食飯,又平又抵食,唔錯!!!之後老公子就出去踼波, 我地就番屋企, 我都好期待之後大家多d約埋一齊玩呢!!!


1 則留言:

  1. 多謝你地黎探BB呀~~以後約多D出黎玩啦~~
    [版主回覆04/13/2010 10:52:00]唔使客氣呀!!好呀,以後多D出O黎玩啦!!

    回覆刪除