2010年3月1日 星期一

Surprise Interview

咁大個女都試過見工都會玩Surprise...


事緣上星期1st phone interview後約o左對方一星期後(Tue) 2nd interview, 老公子都話好記得我上個星期in完收線即刻大大聲話星期二再in...


都唔知對方係咪搞錯時差定點...尋晚10點無端端收到三個外國人打o黎同我做2nd interview...


當時我正打算沖涼, 於是就坐係toilet 同佢o地in啦, 當時已經有俾人殺個措手不及o既感覺o架喇...個人好緊張, 因為乜preparation都無做, 加上個電話收得勁差, 對方問我十條問題我十條都聽唔到, 不斷咁'sorry~', 'pardon~'...但都係聽唔到...


答o左半個鐘, 接收越o黎越差, 我火都o黎, 同對方講我想收線, 叫佢o地再即刻打俾我...當時我語氣應該麻麻...收線後我幾驚對方會因為我之前半個鐘答得太差而唔再打o黎同我再in...


好彩佢o地隔o左2分鐘後再打o黎, 托頼個電話之後都收得好清, 我對答都流暢好多, 不過對方問o既technical questions我有部份真係唔識, 唯有直接答' sorry, i don't know that', 老外們一灌好似好無所謂咁'nevermind, that's not a problem', 不過我自己都覺得今次真係in得麻麻...


成個interview差唔多有成個鐘, 我就係咁, 係極無準備同電話接收問題下, 係toilet進行o左我近年來最差一次interview experience...唉...仲記得自己入o左呢行後interview都係百發百中o架嘛, 估唔到一次就打敗我, 而家我勁無信心呢...


Interview結果大約要一星期後先會知, 為免失望, 我都唔敢抱太大期望喇...不過呢一份係我夢魅以求o既perm 位, 我之前一直寄以厚望o架...無奈而家搞成咁, 唯有祝自己好運啦!!!


P.S. in完後個人仲係保持係好nervous o既狀態, 結果我呢晚訓得奇差...嗚...


4 則留言:

  1. 唔好太介懷勒, 你都已經盡左力, 平常心等result la
    [版主回覆03/02/2010 12:13:00]Thanks Jenny!!!!!無錯...平常心~~

    回覆刪除
  2. 真係好突然呀! 可能有surprise呢~
    [版主回覆03/04/2010 10:00:00]我都希望結果都係surprise 啦!!

    回覆刪除
  3. 其實in 左都成1粒鐘... 我諗都有機會既...
     
    [版主回覆03/04/2010 10:00:00]我都唔知呀...真係估唔到呢, 鬼佬文化同HD唔同,估唔到佢地滿意定唔滿意呀!!

    回覆刪除
  4. 真係好surprise wo
    [版主回覆03/04/2010 10:01:00]係呀, 真係未試過咁interview囉...

    回覆刪除