2011年12月22日 星期四

第二十四周 (28/10 - 3/11): 同媽媽過生日!

今個星期乖豬開始對周邊事物好有興趣, 去到邊都手伸伸要拎o黎研究拎o黎食呢!!

另外今個星期win o左個尿布試用, good, 乖豬要試下做環保BB!!

28/10: 今日老公子請o左假...同個女睇醫生...!!!

haha, 其實唔係咁大陣仗o既, 只係咁o岩我屋企人去o左旅行, 老公話佢有好多假剩, 咁我咪叫佢放假陪我囉...點知咁o岩個女隻手紅o左好多日唔好, 咁老公子o既放假節目就變o左陪個女睇醫生喇!!

由於怕個女惹到病,所以由我老公子等叫名我先同個女入診所, 呢個醫生都幾好, 唔怪得咁多小朋友睇佢...雖然個女睇隻手o者, 但醫生都有檢查佢耳仔口仔同摸心口, 乖豬勁乖眼碌碌任醫生'mo', 真係估唔到呢!!

番到屋企搽濕疹膏隻手好快唔紅, 雖然咁就二百幾, 但都值o既~~

....

下午, 好友Brian同佢太太仲有Percy同佢個仔一一上o黎同乖豬玩!!




一一無時停, 好得意~


29/10: 今晚一班好姊妹幫已經成為媽咪級o既我同珍妮慶祝生日!!我都係第一次無四大長老下帶乖豬出夜街咋!!乖豬今晚都算合作, 至少一去到都肯俾人任抱, 係後尾先開始扭計喊下咁, 有老公子幫手, 都食到o野, haha!








康晴好乖, 但乖豬就係咁喊~


番到屋企笑晒~

30/10: 今日同老公子帶乖豬落會所影下Halloween相同俾乖豬試下親親大自然玩下花草!!


會所好有Halloween氣氛~

Spider Koey~~


玩下花草


第一次去會所遊戲室

飲粥水~

2/11: 今年係我成為媽媽後o既第一個生日, 能夠一家三口出o下街影o下相感覺真係好幸福, 雖然眨o下眼呢日就完o左, 但而家回想番仲係覺得好回味, 有d似細個去完旅行唔捨得, 會第二日睇住個鐘諗番起之前一日同一時間做緊乜, 好掛住o既感覺!!

Details please visit: http://blog.yahoo.com/_6TYZZHOB6SEXAZMYPUL6VSBCKI/articles/154405/index



Other pictures of this week:







Happy Halloween~

Play the Piano~~

沒有留言:

張貼留言