2011年12月22日 星期四

第二十六周 (11/11 - 17/11): 乖豬失常了??!!

今個星期乖豬有d '唔正常'...其實...可能只係佢越大越惡死都未定...!!!

首先就係訓得差...其實上星期有幾日天氣涼o
左, 其中一日乖豬訓得好好, 有兩場覺都訓到超過個半鐘, 點知今個星期有日訓得好差, 連平時o既45min都訓唔到, 半個鐘就醒!!!
因為訓唔夠, 心情梗係麻麻啦!!! 之後又有一日下午出o左街, 佢過晒平時訓覺時間完全無訓過, 番到屋企諗住佢訓番耐D啦,
點知又係半個鐘就醒...唉, 其實見佢訓咁少我都幾擔心, 成日想佢訓耐D!!!

之後又有一日佢由朝到晚都心情好差咁, 就算訓醒都係笑一兩下, 之後就無時無刻一見我行開就喊, 仲要係喊得好惡, 係都要我抱咁, 好癡身, 完全唔知發生乜事, 搞到我o個日好辛苦, 想夜晚煮個飯都要放佢係車度推埋佢入廚房望到我先得!!!


外, 就係夜晚o個覺, 仲好記得乖豬頭三個月呢一覺都好乖o架, 呢一覺完全唔使人抱唔使喊多數自已訓著,
估唔到而家呢一覺越o黎越惡搞!!!之前呢覺一直係我餵完佢直接訓, 但唔知係咪越大越心野, 而家佢係就係好早(9PM)扭訓扭食奶,
但次次餵完佢係咪係訓o左, 但我一甩開佢嘴又或者一抱番佢落床佢就好易醒, 本來咁咪再餵過都可以o既, 但呢排佢開始用牙床咬我,
俾佢食得耐都幾痛, 為免同佢作戰太耐, 我多o左抱佢訓, 不過都唔太順利, 因為放低佢無耐如果佢醒左見唔係我抱緊就一定喊,
仲要好惡一定要我抱...唉...咁抱法都唔係太對路!!!

以上種種行為, 令我不得不懷疑乖豬係咪作出牙...因為d人話出牙會特別扭計特別癡身...唔知要'au' 幾耐乖豬d牙先出呢...希望佢唔好繼續咁'失常'就好喇!!

除o左以上情形之外, 乖豬一爛反起上o黎就笑得好開心, 如果佢可以多d keep住呢副好心情就好喇!!!

12/11: 老公子個姨媽o黎探乖豬!!! 呢個姨媽一直無o黎係因為佢個孫都係同乖豬同一日出世, 所以佢忙於湊孫分身不暇!!


乖豬心情好靚, 見到姨婆仲勁笑, 好似好鍾意佢咁!!!


我同佢玩紗巾, 求其fing fing o下就笑成咁!! 如果平日我湊佢都咁好心情就好!!!

16/11: 之前facebook join o左個活動有得試用Organic尿布, 今日終於收到喇, 不過唔多明點用!!!同埋塊布都幾厚, 呢幾日又落雨潮濕, 都唔係好想俾乖豬用, 怕焗住!!


個貓頭鷹公仔好得意!!!
是晚乖豬無啦啦'咪'起個嘴仔, 第一次見咋, 之後就成晚係咁整, 個樣好得意!!!








其他精選相:



訓覺樣, 好醜怪呢, haha!!!


沒有留言:

張貼留言