2011年12月22日 星期四

第三十周 (9/12 - 15/12): 乖豬又食番夜奶!!

今個星期最大件事就係乖豬竟然食番夜奶!!!

頭幾次乖豬4點幾醒我都無諗過佢係餓, 所以我點都無餵奶,
一心諗住拍得番或抱得番佢訓, 點知次次就算佢訓番, 過多半個鐘至一個鐘又會醒, 最後我都係要投降餵奶佢先訓番...如是者過左4-5日,
我終於先信佢係餓, 唉...其實我應該估到, 因為呢排我都覺得我奶水有d不足...

知道問題所在, 我暫時決定加粥量同時餵少6點幾餐奶, 希望9點幾餐奶時可以多d奶等乖豬飽肚d訓, 如果呢招都唔work, 可能真係要行我最唔想行o個步...就係補番奶粉!!!

9/12: 今日幫乖豬戴o左頂冬天帽, haha, 個造型好得意, 影左好多相!!! 夜晚佢仲同我追住我玩, 好開心!!! (不過是晚佢成日喊醒, 可能臨訓前玩得太剌激!!)


越坐越直!!!


搞'機'!!

雙眼發光!!! (因為望到佢最愛之一: 相機繩!)




10/12: 今日下午同老公子抱乖豬去會所影相!!


咁凍老公子仲係著咁少!!!
















老公子扶住乖豬, 佢企到一秒啦!!!


晚原來有月蝕, 我同老公子都係10點幾搞掂乖豬等佢訓o左望到facebook先知, 由於乖豬應該係熟睡中,
所以我同老公子就大膽地齊齊落樓下公園仔望下月蝕...咁樣襯乖豬訓左同老公子出門口都係第一次, 雖然前係都係5min唔使,
乖豬又係床仔熟睡應該無咩事, 但講真都會有少少提心吊膽, 唔係有月全蝕都應該唔會有下一次!!!HAHA!!!


唔落去都唔知, 原來屋苑個公園仔可以望到咁多星星, 好靚呢!!!

其他精選相片:


成個波咁坐係車仔郁唔到!!


睇見媽咪係外邊而喊o既乖豬!!




老公子去o左GAP買o左件靚衫俾乖豬, 不過買70碼太細, 試上身係就係good fit, 但入面著厚D, 乖豬再大D就好快唔o岩, 所以要拎去換!!!


呢排好興一定嘴!!


打完個乞嗤笑哈哈!!


放佢坐草地, 今次有o野墊, 但都係喊!!!

1 則留言:

  1. koey so cute~~~
    你仲餵緊人奶好勁!!!
    [版主回覆12/30/2011 22:36:35]thanks ar!!! 係呀, 仲餵緊呀, 如果我要番工可能都餵唔到咁耐呢!!!

    回覆刪除