2011年12月22日 星期四

第二十七周 (18/11 - 24/11): 乖豬半歲大個女喇!!

自上星期乖豬失常o左幾日後, 今個星期唔知係咪半歲大個女, 乖豬又變番'乖'喇!!!

發展方面, 今個星期乖豬同我溝通又好o左,
基本上我覺得佢都明明o地我講乜, 成日boo口水, 抱佢去鏡前會成日打鏡, 趴係床就開始識伸手搭上床欄上面, 坐亦穩o左, 唔使扶都坐到好一陣,
不過就會越彎越前, 好似就快摺埋個人仔咁!!最後就係有少少向到前爬喇, 膝頭識少少屈, 乖豬見到想要o既相標就會打側個身再趴番起,
因為佢知咁樣會郁到少少向前呢!!!






另外, 唔知係咪boo得多, 佢今個星期開始出現'ba' , 'ma' o既發音喇!!!


boo口水!!!




至於出牙方面, 乖豬今個星期雖然乖o左, 但就開始用牙床咬我, 都幾有力o架, 好彩仲未係好痛, 仲忍到!!!


外仲有個驚喜, 就係乖豬佢無啦啦自動戒食手指!!! 雖然佢一早就已經開始伸手想拎呢樣o個樣o野, 都少o左食手, 但之前訓覺都仲係一定要食,
點知剛滿半歲就無啦啦唔食, 玩到眼訓只需要我拍幾拍佢就自己訓, 超級合作, 真係估佢唔到, 而我亦唔使再擔心佢戒唔甩食手呢個習慣喇!!!


後, 訓覺方面亦好o左, 唔知係天氣涼o左舒服o左, 定係佢大個o左, 佢而家多數晏覺可以訓到個半鐘,
唔再好似以前45min就醒!!呢樣我真係好開心, 訓得好先長肉嘛而佢訓耐d我呢個媽咪又可以free耐d, 大家都好!!!...不過呢,
訓得女只限係屋企咋, 佢出街多數都唔願訓, 試過一日訓得三場每場半小時o既午睡咋, 有時真係我怕佢唔夠訓多過佢真係唔夠訓呢!!!

20/11: 今日乖豬半歲喇!!咁o岩姑仔約o左 我地同佢影畢業相, 我o地一家三口就順道o係海濱公園影下合照當慶祝!! 不過乖豬去到公園好快扭訓, 全程都要我抱住先唔喊, 搞到6299姑仔抱親影o既相都係喊相!!!而我亦因為抱足佢全程所以超攰!!!

(P.S. 是日99繼續唔理乖豬大喊, 上演強搶乖豬一幕...!!!)













夜晚我同老公子買o左個Mini-cake同乖豬慶祝半歲生日!!!




半歲女喇, 個樣都好似老積o左!!!

22/11: 今日去健康院!!


豬半歲成績: 體重6.56kg (14磅9安, 10%), 仲以為佢夠15磅添...變o左輕磅BB,
希望開始食固體後會肥番d啦!!!身高67.5cm (自己度, 約80%)!! 打完三支針後微燒, 第一次要食退燒藥, 夜晚仲訓o左兩次,
可能發燒唔舒服啦, 好彩第二朝無燒喇!!!

知道乖豬咁輕我有d失望o架, 不過呢幾日開始餵乖豬食粥, 見佢好擒青咁食先無咁擔心, 似乎佢都幾為食, 希望佢食o左固體食物後可以重番啦!!!

另外, 今日第一次俾蘋果乖豬食, 好彩一早set定機影低, 佢個樣好搞笑!!!




今周其他精選相片:


grandma買俾乖豬o既新朋友仔!!! (唔知點解而家好難買到布公仔???)





purple lady~

為食豬o既猴擒食相:




污嘴狗!!!


有得食未呀??





沒有留言:

張貼留言