2007年10月10日 星期三

此刻心情公仔

Yahoo Blog又upgrade o左喇,加o左"此刻心情"公仔圖案...嘻,但其實我一向有自己一套"心情公仔"呢,所以都未必會用!!!


哎也,剛發現以前可以press "Ctrl+Z" undo o架,而家唔得喎,delete o左d o野要由頭打...um...咁樣好唔方便呀,yahoo要再改善o下!!!!


4 則留言:

  1. 一login就見到個好似南瓜既公仔, 好奇怪呀, 之後發現係心情公仔, 有好多選擇, 但就遍遍無"無心情"選擇, 唔鍾意呀...而我覺得你既心情公仔得意好多...
    而其他既轉變都唔係好順手, 唔改好過, 唯有時間令自己慢慢習慣啦!

    回覆刪除
  2. 不過我用o黎用去五個心情囉,哈哈,有時都覺唔夠用呢!!!!

    回覆刪除
  3. 喂, 你有冇見到我個message右上角有[回覆]呀, 按左, 你留既回應都會0係我個blog出現架, 呢個function幾好...不過只限blog主回覆咋!
    你整多幾個心情feon lor...比起yahoo的更有代表性啦...
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]Testing Testing,咁我呢個回覆會出現o係你個blog邊度呀???

    回覆刪除
  4. 又冇喎, 不過我收到email, 話你回應左我, 一click就去返你篇blog喇...at least我知你回應左我...testing testing

    回覆刪除