2007年10月24日 星期三

我的工作(私人網誌)

今日中學同學個細佬正式加入我公司,不過我條team咁o岩入o左房開會,出到o黎時佢已經被人捉o左落另一個project,所以大家緣慳一面...


其實我呢個project人手好唔夠,仲好期待新同事加入,點知咁快又俾人捉走o左,我o地PM一聽到一刻都有d突然o架,希望佢可以多d時間幫我o地team啦...


講開工作,其實我都想寫好耐o架喇,而家番o左一個月工,學o既睇o既都比以前多,不過,第一次落project,始終有太多o野唔識喇,跟住d functional consultant出去開會,最多只可以幫手寫notes,其餘咩都幫唔到手,有時都覺得自己幾無用o架...而且呢個客都幾查煲,所簽o左contract terms又好不利我o地公司,搞到成個project都唔係太樂觀,人手唔夠,經驗亦不足,老實講,成team都無咩士氣...


不過都算不幸中之大幸,自從原先個PM走o左後,公司請o左個女PM跟我呢個project,佢由大銀行過o黎,有好多年經驗,係佢身上,我覺得我應該可以學到好多o野,而且,話晒我係男人堆中工作,而家有個女上司,始終傾計上方便好多...


Anyway,而家仲係design stage,我呢個technical consultant仲未正式開工...而家晚晚差唔多八點放工,唉...希望遲d我正式開工時唔好太夜就得喇...!!!


 


沒有留言:

張貼留言