2007年10月7日 星期日

一家五口

一朝起身,嘩,咩事,做乜右眼咁矇查查o既??


眨多兩眨,仲係無改善喎,好驚呀,不嬲我都係左眼有影,右眼做完手術後一直情況良好o架...發生咩事??我於是即刻打去醫院,但因為醫生診所同醫院眼科今日都休息,所以只可以托門診幫我打電話call番醫生,好彩,醫生好快就覆番我,叫我即刻去旺角診所檢查!!!


咁o岩半年無同屋企人周六日食lunch o既妹今日o係屋企,一家五口就因為我要覆診而浩浩蕩蕩咁出o左旺角!!


媽媽同妹陪我睇醫生,原來係我雙眼太乾喇,訓覺眼皮貼住o左眼角膜,結果一張開眼就扯損o左角膜喇,不過,醫生話損o左好快好,只要我勤力d滴眼藥水就OK,希望我雙眼快d回復正常啦!!!


醫完眼醫肚,一家五口去o左朗豪坊個foodcourt,聽聞呢度個牛扒好正呢,所以一試!!!我o地又發揮一家五口o既力量,食o左好多國家o既美食,有印度抄飯,韓國泡菜辣撈麵,泰式冬陰公湯河,牛扒飯,漢堡扒,仲有Mos Burger同埋滿記甜品,好正好正,成家人食得好滋味好開心呢!!!!


 

牛扒 &漢堡扒                                             牛肉飯 <=好好味!!!
 

韓式泡菜撈麵 <=惹味!!                    印度抄飯+染色薯條 <=呢樣普通少少!!!
 

冬陰功湯河 <=好辣呢!!                                       薑味可樂 <= 唔錯!!!
 

Mos漢堡!!!                                滿記甜品 <= OK啦,但我都係鍾意彩虹多d!!


3 則留言:

  1. take care~ 記得定時定候滴眼藥水!

    回覆刪除
  2. 要乖呀...上次同你去玩時都覺得你好少滴...你唔係想搽膏呀?!

    回覆刪除
  3. haha,仙廸,我已經搽緊藥膏lu!!!!

    回覆刪除