2007年10月5日 星期五

輕鬆o既周五

今朝又出去開會,開頭覺得去開會好浪費時間,但其實我唔使為開會準備d咩,只係去寫notes,仲可以從中向Functional同事學o野,所以開始覺得如果我無o野做緊,出去開會都其實唔錯!!!

開完會點幾,好心急呀,因為我今日其實約o左honey食飯o架,難得我同佢都o係鰂魚涌嘛...要honey等到我咁晏添...!!!最後我同honey只係求其搵o左間o野食,食完就走,唔制呀...不過,我發覺原來Honey office同我將會落site o既office原來都幾近,將來要再約食飯應該都唔難呢,yeah!!!

下午番到office,竟然有少少陌生,哈哈,因為我今個星期差唔多成個星期都無番過office喇,勁!!!!!

放工,會合好耐無約過中大同學食自助餐,呢間自助餐都唔錯呀,用指定信用卡有八折,埋單每人二百,但o野食有長腳蟹,生蠔,仲有多款熱o野,sushi,甜品,每樣試少少都已經好飽(我最終試唔晒所有添呢!),味道亦OK,都幾抵食,值得再去!!!!

http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=783&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%C0s%B3%F9&amenity_id=&dishes_id=


2 則留言:

  1. 我一早就放棄左食buffet要試晒全部野既想法喇, 根本無可能呢...

    回覆刪除
  2. 哈哈,咁又係...同埋有時太'搏命',食到個肚好似生得咁,其實都幾辛苦...

    回覆刪除