2007年10月9日 星期二

世界真細小小小

世界真係細,星期日honey話我知佢老死,即我o地偉大o既中學班會主席,個細佬同我同行,仲好似話快轉o黎我公司添,於是我就一直好想問班會主席Mark多d關於佢細佬o既o野!!

今日online第一時間問Mark佢細佬英文名,一問之下,果然就係我同事尋日話我知將會join我條team o個個人呢,亦即係話我將會同Mark o既細佬做同一個project呢!!!

其實我自轉o黎新公司後都feel到我呢行有幾細,因為同事一問你之前o係邊度做,做過咩project,佢o地就會問"咁你識唔識XXX",估唔到o係咁細o既一行我都可以遇到中學時識o既人,真係好奇妙,不禁歎句"世界真細小"!!!!

計資歷,我比人o地細佬仲淺呀,好期待佢月尾join我條team共事,到時請記住多多指教呢!!!


1 則留言:

  1. feonko,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “feonko” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=feonko

    回覆刪除