2007年10月20日 星期六

懶洋洋

懶洋洋咁過o左一個下午,簡簡單單咁睇o下電視,食o下外賣魚旦腸粉,好鍾意咁o既感覺...如果日日都可以係咁就好喇!!!


=====================================================


夜晚同Honey一家人食飯,好夜先食呀...其間講起想一家人去個短線旅行,仲叫埋我...諗諗o下又o岩o既,唔叫埋我,我honey一定唔會去o架!!!


4 則留言:

  1. 我都勁鍾意d 咁悠閒既生活
    yeah ^-^

    回覆刪除
  2. 無錯,嘻...我o地呢d似乎都係事業心有限...哈哈...

    回覆刪除
  3. 哈哈, 叫埋你去旅行喎, 諗下去邊度玩下啦, 新袍仔... 

    回覆刪除