2007年10月27日 星期六

電o左 = 無電

有時都唔係好知點分類網誌添...因為一日內做o左好幾樣唔同o既o野...


首先係公事,今朝一早約o左同事,佢為o左俾o野我特地同女友入o黎我住o個度,於是我同honey就盡地主之誼帶佢o地去食出名o既豬扒麵同帶佢o地行大埔中心,同事o係大埔中心都行o左成兩個鐘呀,星期一番到公司八o下佢行o左d咩地方先!!!


之後係私事,三點約o左honey妹一齊去電髮,不過整出o黎o既又唔係我想要o既o野,仲要電o左好似無電,好似好sai錢咁...而且修o左兩寸之後睇落d 頭髮短o左好多呀,唔制呀...仲有,最重要係我想電o既大圈其實同我未電前差唔多咋(因為細圈半年後已經變o左大圈)...,明星o個d(即係我貼o係之前篇blog o個d)其實好多都係Set出o黎又或者只係電好少,好快就無效果,所以今次我最後整出o黎個頭同我之前想像o既變o左兩回事,同我之前卻仲係一回事....唯一唔同係而家個頭輕o左好多咁解...嗚...唔制呀,點解我妹整得個頭咁靚我就整唔到喎...好想d頭髮快d及腰再整過呀...


而家個look似大S呢張相,不過短好多,只有佢件衫心口對上咁長咋...


组图:大S徐熙媛为服饰代言展青春复古风情


 


夜晚到家事,舅父母入o左o黎同我o地食pizza,好飽好滯,之後舅父仲教我同我細佬投資,佢講足兩個鐘呀,唔知我吸收到幾多呢...


充實o既一日經歷o左公事家事私事,唔少得o既當然係要多謝間場o既honey啦,幫我拎住重重o既notebook同書,辛苦晒!!!


沒有留言:

張貼留言