2007年10月4日 星期四

偷懶

連續兩晚為o左做pre-sale o既demo data而OT到九點,今朝終於係present o既大日子喇,晨早八點入到CWB!!!

因為咩都預備好,所以今日其實只係stand-by,既無得入去聽present,又無帶notebook,所以無咩o野做下唯有大半日都對住個落地玻璃欣賞跑馬地個靚景,雖然好似好無聊,但辛苦o左兩日喇,今日呢個大休息正好差o下電!!!!

下午兩點幾,我有份prepare o既part都present完,時間又已經差唔多四點,所以都無再番黃埔office,直接番屋企,哈哈...番到屋企嚇媽一跳,因為佢以為我今晚又會勁夜番到屋企呢!!!!

=============================================

講番呢個pre-sale,其實係我o地公司part住Oracle做o既,由於個客好大,如果爭到單生意,好多大公司都有機會跟住幫襯,所以Oracle好重視!!!

可惜早幾日放三日假,要Present o既同事飛o左日本搵唔到人,佢漏低o既手尾就要我同我對上o既同事執手尾...結果,件事令到Oracle o個邊勁緊張,仲出動埋d高層俾壓力我o地添,第一次見呢d場面,都咪話唔驚...不過好彩,壓力又唔係太大,因為我o地只係幫手做support,責任終歸唔會怪到我呢d working level!!!!

至於短短幾日,o係各大'名師前輩'指點下,相信我呢幾日見識到同學到o既skills已經比對上一年為多,仲有機會做埋functional o個份添(我實為一個technical人咋!)!!!!因為system係最新version,出面好多公司都未用,出面o既consultant都未必有機會咁快認識到呢個新version o既最新功能,所以今次經驗真係好valuable呢!!!!


2 則留言:

  1. 辛苦d都抵啦...當交學費

    回覆刪除
  2. 係呀,所以暫時o黎講,我都幾開心我轉o左工!!!

    回覆刪除