2007年10月15日 星期一

腸胃炎

尋晚開開心心番到屋企後肚痾,本來都無咩o野,點知訓覺時開始覺得手軟腳軟呢,即刻都知大件事,唔通係d o野食唔乾淨??


今朝起身,嘩,不得了,簡直就係手軟腳軟兼頭暈...夾硬起身換衫番工,因為我未過probation,sick leave要扣人工o架...點知最後我都係要投降,因為我feel到我一出門口一定會暈,到時仲大件事呢!!!!


十點o係媽陪同下出沙田睇醫生,雖然只係短短o既火車程,但我真係企唔到呀,全程都好辛苦...!!!睇醫生喇,醫生一摸我個肚再用聽筒一聽,話我d腸搞得好犀利喎,仲問我係咪食o左生冷o野或自助餐,我答佢我尋晚食酒樓,但再之前連續兩星期都有食自助餐,佢話我應該係食滯o左所以腸胃炎呀...噢...呢排我又的確係幾多應籌o既...似乎真係要節制o下...


番到屋企除o左訓o係床上面咩都唔想做,因為我連坐o係度都覺得無力,個肚又硬係好唔妥,攪住攪住咁,斷斷續續下午訓o左兩三次,每次起身都全身冒汗,似乎有少少燒添呀...到夜晚,情況都仲係差唔多,唉...今次都算病得幾重,只少我未試過手軟腳軟成咁...好彩我拎o左兩日假,雖然要扣人工,但無法啦...希望聽日會好d啦!!!


3 則留言:

  1. 睇來你真係食得太多喇, take care呀!

    回覆刪除
  2. 已經好番晒喇,不過暫時食o野都係要就住就住,盡量唔食到十成飽....嘻...我實在太為食喇!!!

    回覆刪除