2009年6月18日 星期四

明天我要嫁給你... (倒數1日)

一早就訓唔到,好明顯成晚個腦係咁轉,成日醒!!!


尋日下午開始放假,係屋企執物資,順便執埋要搬去新屋o既日用品,夜晚同家人食飯,飯後同o係廚房'了'媽咪傾計,好似以往咁...心入面忽然諗起,呢兩日係最後同屋企人住o既日子,個心有d酸,之前同事問起我有無開始唔捨得屋企,我仲答人話無,主要仲係好期待同honey一齊住o既新生活,但尋晚o個刻開始,我先知,原來我都好唔捨得!!!


今朝醒o左,訓o係床度望住間房天花板,呢間房,我只會訓埋今晚,個心又係一陣酸,點算好呢...!!!


之前我一直好擔心我證婚march-in拖住我爸o係門外等march-in一刻會感動到喊,而家我懷疑我唔止呢刻會喊添...好驚會喊到好醜樣呢!!!


今日我仲要四出去呢度o個度,夜晚仲要油指甲,希望最後呢一o既忙碌可以令我唔好諗咁多住啦...如果再咁多o野諗,我今晚實訓得唔好呢!!!


最後最後,真係要好多謝咁多住有留言過俾我,鼓勵過我o既朋友同blog友,你o地陪我見證住我年半前到今日o既籌備點滴...



我明天要嫁人喇,大個女喇,再見單身生活喇,希望大家都祝福我同我honey,希望我唔好咁快變做管家婆、煮飯婆、黃面婆啦!!!!


23 則留言:

  1. 恭喜ar......唔好緊張!!

    回覆刪除
  2. 唔記得tim.....祝你倆幸福和快樂!!

    回覆刪除
  3. 祝福你同你老公永遠幸福快樂  ,明天一切順利 , 靚爆全場..........唔好諗太多 , 今晚早d休息啦  ,明天以最好狀態出擊...........加油...............

    回覆刪除
  4. 祝你永遠都咁幸福快樂呀,恭喜晒、放鬆 d 個人都靚 d~~

    回覆刪除
  5. 加油加油~~ 祝聽日靚到盡... 冧到爆~~~
    恭喜恭喜~~!!!

    回覆刪除
  6. 祝你地永結同心呀!
    今日一定好忙架喇~ 今晚好好休息呀
    等你再返黎share呀~~

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜......預祝你地明天一切順利! 好好享受每一個溫馨感動既時刻!!!

    回覆刪除
  8. 恭喜你呀, 希望你一切順利, 做個開開心心的新娘子

    回覆刪除
  9. 恭喜你呀!! 祝你聽日一切順利, 有個難忘嘅婚禮 & Honeymoon!!  加油!!

    回覆刪除
  10. 恭喜恭喜!!! 真係會百感交集呢~ 加油努力! 聽日保持至fit獎態踏入人生另一階段

    回覆刪除
  11. 而家呢刻百感交集呢... 我諗我到時都會..haha 恭喜哂你呀! 辛苦籌備左咁耐就係為聽日ja~ 咁晚真係要訓返個好覺 聽日做個靚新娘

    回覆刪除
  12. 哈哈哈!恭喜啊!明天全宇宙最靚就係你啦!

    回覆刪除
  13. 預祝你一切順利
    新婚快樂 幸福美滿

    回覆刪除
  14. 祝福你地, 一定會幸福快樂 !!

    回覆刪除
  15. 祝明天一切順利, 有個開心難忘嘅婚禮! 永遠幸福快樂~ 加油呀!!!
     

    回覆刪除
  16. 希望明天順利!!!!!靚爆出場呀!!!!!!!

    回覆刪除
  17. 我都好感受到你既心情~~
    呢個家又細住到大,一定會唔捨得。不過結婚了,代表我們都要成長呢,父母都喜見我們的成長呢~~
    你今日要加油呀,我會為你禱告呢~~

    回覆刪除
  18. 恭喜你呀!! 唔好諗咁多, 好好enjoy你嘅wedding啦!  all the best!

    回覆刪除
  19. 唔洗擔心,喊都會特別靚,特別SWEET呀!
    ENJOY ENJOY ~~~

    回覆刪除
  20. 恭喜恭喜......預祝你們一切順利!幸福快樂

    回覆刪除