2009年6月13日 星期六

結婚禮物 (倒數7日)

今日節目好豐富,多謝honey陪我(不過就搞到honey星期日都要番工, sorry~)!


1. 一早去旅遊展,收獲十分豐富,拎o左希臘同瑞士o既旅遊資料,希臘資料唔算多,亦無咩用,但瑞士就有N咁多份資料,比旅行社多好多,但亦因為太多,我唯有係唔係都拎o左先,都唔知係咪o岩用!!


2. 去o左酒店試碟,原來酒店播到MP3碟,實在太好,唔使分開兩隻Background Music 碟(雖然我已經燒o左!!)


3. 去o左Shopping,呵呵,TST間H&M開o左,好大呢,終於同honey買o左一人一副黑超去旅行!!


4. 去CDL Final Fitting同揀飾物!!再一次著起620戰衣,感覺好正,不過其中一件戰衣要真zone上陣,今日無戴nu bra效果麻麻,但我媽又話OK,如果唔係會太誇張,搞到我都唔知正日當日戴唔戴nu bra好...


5. 婆婆生日飯!!食到11點先走,番到屋企沖埋涼好夜...近一點先訓...噢...


===========================================================


另外,呢兩日仲收到兩份好美好o既結婚禮物!!!


首先係我爸爸o既同事o既禮物!!




另外就係今朝一早收到第一輯婚照攝影師Michael Law留言,話佢keep主我無揀到o既相都無用,話倒不如俾番晒我大家開心,所以,我今朝一早就過海拎埋隻相CD,入面有晒full resolution我無買到o既相,實在好開心,好多謝Michael咁好人呢!!


2 則留言:

  1. 好好呀, 唔駛買都有晒無買到的相﹗
    [SkyBlue回覆06/15/2009 21:25:00]係呀,可惜時間太少,如果唔係都可以揀番D大家無見過o既俾大家620時睇呢!!

    回覆刪除
  2. 呢份禮物真係好好喎.... 唔駛錢有番晒所有相
    [SkyBlue回覆06/15/2009 21:26:00]係呀,好開心個攝影師咁好人呢!!

    回覆刪除