2009年6月22日 星期一

婚後第二天!!

我番o黎喇!!!


婚後o係酒店訓得唔好,成晚無訓著過,尋日又左撲又撲還o野,真係成個殘晒,今日決定sick leave!!!


而家我o係我娘家,所以可以寫幾句同大家打個招呼,哈哈!!不過因為我未搬電腦去新屋,之後又要趕住執o野去旅行,相信我honeymoon番o黎7月中先有時間同各位詳細報導我o既大日子喇!!!唔好意思呀!!!


關於620,大至上我都幾enjoy,特別係開席後,不過,亂o既情況都真係有,搞到急性子o既我間中都有少少炆o既時候,但好多謝各兄弟姊妹幫忙,最後我都能好好enjoy!!


相方面,我見到facebook有d人tag o左我喇,我借o黎post 俾大家睇住先!!


 

中午我同班兄弟姊妹上o左遊艇!



Backdrop!! fC (10), 如果個C字更似 '0'就perfect喇!!



正等候我march-in o既老公子!



老公子宣誓一刻!



好鍾意呢張相!



開席祝酒!!!


哈哈,大家睇到嗎,我同一件婚紗有三個各有味道o既造型,化妝師Maggie果然勁呀!


沒有留言:

張貼留言