2009年6月9日 星期二

胎死腹中o既Wedding Theme (倒數10日)

曾經,除o左紫+綠個theme外,我仲諗過用中國結做wedding theme!!


令我有呢個idea,其實係徐靜雷呢相:



條裙好靚呀,紫色+中國結,做姊妹/伴娘裙一流!!



因為呢張相,我就開始幻想成個wedding由中國結去貫穿:小禮物啦,花車布置啦, backdrop decoration啦,姊妹伴娘裙啦,帖啦...


我,連教織中國結o既書都買埋,結果...


現成中國結飾物太少,笋崗大大個如意結係就係大,但d色好核突,充滿'娘'味...自己織如意結又太花時,我連學都無時間去學識,更何況去親手織!!!


所以,呢個idea最後只有胎死腹中!!


如果大家有時間,又對中國結有濃厚興趣,不防諗諗呢個wedding theme!!


沒有留言:

張貼留言