2009年7月28日 星期二

鐵窗邊緣!!

好耐無係呢邊寫blog喇!!!婚後第一篇blog,係同一班因為我結婚而重聚o既大學同學所搞o既赤柱監獄參觀之旅!!



大學同學係懲教署督察,佢o係職員俱樂部book o左間K房俾我o地玩card games/borad games!!哈哈,我第一次玩UNO層層疊!!



阿Sir帶我o地去參觀懲教署博物館!!相中係1990之前仲有用o既體罰刑具!!



同學們都好專心聽阿Sir講解!!



博物館最有趣一part,就係呢d囚犯偷偷地用各式獄中物資所製o既違禁品!!!
雀龍都整到,真係勁!!!



仲有o係膠片上雕刻出o黎o既佛像吊咀!算盤都有!!



仲有防毒面罩,盾牌同劍!!



結他!



呢度係囚犯加監時宣判o既台!!



刑場!!



監倉!



舊式監倉!





赤柱懲教處職員宿舍o既無敵景觀!!



赤柱監獄大鐘仿制品!!


參觀完博物館,我地繼續玩層層疊,之後仲學玩阿King帶o黎o既card games, 玩得好開心呀!!!


2 則留言:

  1. 相中的你真係黑左好多, haha
    [版主回覆07/29/2009 22:56:00]haha, 係喎,睇相真係好覺,哈哈,變左黑人添!!

    回覆刪除
  2. 鐘惠玉 xyz 蒙仕幸 xyz資訊工坊 鳳淑梅 xyz軟體王 隗瑩容 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 計宜潔 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 闞夙聖 xyz 邢健輝 xyz 從志睿 xyz 董仕忠 XYZ 叔麗定

    回覆刪除