2009年7月19日 星期日

同九號風球作戰!

難得weekend,終於有機會去超巿掃貨,為乜都無o既屋企買番d柴米油鹽!!


去百佳掃掃掃,買滿500送貨!之後去搞寬頻上網,promotor話颱風影響,會比平常遲一兩日先裝到,OK,唔緊要,橫掂都無上網成個星期,唔差在多多幾日!!不過,我同honey就諗起另一個問題,就係百佳打風唔送貨,咁我o地買晒糧都無得食!!於是我o地又去吉之島買買買!!


夜晚,兩個人終於第一次乖乖o係屋企無食外賣,一齊打邊爐,哈哈,無法啦,飯煲都未有,最簡單o既美食,當然係打邊爐啦!!


兩個人食食食,食足兩個鐘,周滿腸肥好滿足,睇完無線獨家試愛再睇Harry Potter,今晚,應該係我第一次定定咁坐o係自己屋企張SOFA吧,終於有點'家'feel!!


一點鐘訓,八號風球下風大雨大,我訓唔著!!忽然間,嘩,屋企有滴水聲!!


九秒九嘈醒老公子,即刻開燈查看,當時接近深夜2點!!原來d雨沿住書房窗漏入屋,同事送俾我部Printer外邊已經濕o左,嚇死我,即刻移開抹乾,原來窗台邊已經輕微水浸喇!!手忙腳亂即刻搵毛巾索水扭水,書房都未搞掂,老公子發現睡房原來都已經浸o左一邊,'洪水'正向床下底進發!!大廳亦唔好得幾多,梳化底已經輕微濕o左,只係漏水情況未及兩房嚴重,老公子即時移開梳化免梳化被整濕!!


新屋毛巾短缺,一陣荒亂下,搵晒所有毛巾同唔要o既舊衫攝o係窗邊吸水,可惜九號風球實在太勁,仲要打正向西北o既我o地,毛巾一攝就已經濕透,我同老公子扭都扭唔切,扭到手都痛都未能控制災情,真係好驚!!之後我o地又拎晒d洗面盤,抹地水筒,甚至屋企人俾我o地o既所有微波爐盒出o黎接水!!


無奈加無助下,都有d搞笑o野!!就係,我同老公子發現,我o地並唔係孤軍作戰!!


因為窗口望出去,隔離單位樓上樓下,至少四五個單位o既屋主,都正好似我o地咁,手忙腳亂咁o係窗邊抹抹抹!!!(如果唔係怕影人o地屋企唔多好,我真係好想影張相post係度同大家share,因為個情景真係好搞笑!)


原來,受災o既唔止我呢度,咁即係唔係我o地屋企有滲水問題,只係九號風球太強勁!!(其實上年買樓試過幾次打風都無事o架,間屋一d濕都無!!)


同風雨搏鬥至少一個鐘,毛巾都set好位將雨水導向各個兜兜,外面風勢又好似無咁勁,終於上床訓!!可惜,緊張o既我仲係未訓得著,一點水聲就令我好擔心,相隔一陣就忍唔住起身開燈查看!!


書房係唯一仲有出現水浸,原來雨水從窗台邊滲入,D水已經令牆身起晒水泡...用毛巾整整整,上床半個鐘後又拎住電筒去睇,水浸依然,但已經無咁勁,外邊風勢亦明顯減弱,應該可以訓喇!!望向隔離單位,其他人都開始關燈,有一兩間仲好似我o地咁用電筒照,好搞笑!!


忙錄整晚,訓到十二點半先被我媽咪電話嘈醒,連我自己都好驚雅自己可以訓到咁遲,證明我真係好支力!!問番老公子,原來尋晚最終成四點先有得好訓,唔怪得知!!


雖然間屋漏水忙o左一晚好辛苦,不過我同老公子都認為其實係好彩,因為,如果打風時我o地去o左honeymoon咁就仲大件事!!放o係書房窗台地上o既Printer報消不特止,相信床、書櫃同梳化,都一定會浸壞!!所以我同老公子都慶幸呢個風打得合時!


由於太支力,兩個人決定留o係屋企執屋,其實我尋日先抹完地,今日又要再抹,可憐!!不過今日老公子算好乖,都幫忙執o左唔少o野,結婚物資都清理埋,相簿油畫開始長埋床下底,飯台亦終於有番d空間!!


'家'終於似番'家',雖然仲有大把要努力,但好有滿足感呢!!


3 則留言:

  1. 其實係個風太勁jek
    好彩唔係吹我新屋個邊,如果唔係真係大件事,因為我依家冷氣都未上,窗個口位都係用木板檔住咋
    [SkyBlue回覆07/21/2009 09:29:00]嘩,咁真係好彩呀,如果打正o個邊,你間屋一定受災!!!好險呀!!!

    回覆刪除
  2. 好彩今次個風唔係吹我新屋果邊, 但本身屋企都濕晒
    [SkyBlue回覆07/21/2009 09:29:00]個風真係好強勁,偏偏我第二日問屋企人(我以前o個度向東北!),佢o地話完全無feel,話成晚風平浪靜!!!幾衰,哈哈!!!

    回覆刪除
  3. 我屋企都係一樣...hahaha, 我仲影埋相  (我唔怕畀人話令到宏福苑唔值錢o既)
    http://www.facebook.com/album.php?aid=92553&id=685715834&l=ca161f5099
    同一個方向o既鄰居齊齊開燈救災, 堪稱壯觀! kakakakaka!!
    [SkyBlue回覆07/21/2009 09:26:00]嘩,你屋企同我屋企有得揮呀,我又係要不斷扭毛巾,手都斷,哈哈!!
    係呀,真係幾壯觀o架,有少少後悔無影低!!!

    回覆刪除