2010年6月19日 星期六

中醫

原來同事當中有一位太太正在學中醫, 尋日食食o下飯講開把脈, 發現一位男同事手腕d脈勁到眼望就見到, 好誇張...


之後, o個位太太望到我手掌, 佢話我手掌舊雞脾(手指公對落)好明顯, 顯示我健康唔差, 係一個好捱得o既人!!捱得??? 自問都好似真係幾捱得, 不過我唔想捱o架喎...


之後佢再話我個黑眼圈好勁, 佢話咁係反映我脾臟同個胃健康差, 話我會成日胃唔舒服多胃氣肚頂頂, 仲有話我睡眠比較差...


嘩!!!中晒呀!!!仲準過睇相...我細細個就己經胃氣差肚頂頂, 食少少就成日作嘔反胃, 大個雖然情況好d, 但平均每隔幾個月都仲係會出現胃氣多肚頂頂o既情形, 仲要次次一出現就係成個月...至於睡眠差, 識我都知我一向勁醒訓, 原來係同脾胃唔好有關...


同事之後著我洗完頭一定要吹乾個頭, 唔好俾自己積聚太多濕氣...嘩, 又中呢, 我一向好少吹頭, 最多吹到半乾咋...另外, 叫我訓得唔好可以試下訓前用暖水浸腳, 加速血液運行, 但同樣地, 一定要抹乾雙腿, 唔可以俾自己咁多濕氣!!!


其實我從來無睇過中醫, 亦只係以為自己比平常人黑眼圈深...但估唔到係同脾胃唔好有關喎, 同事講o既都好中, 好神奇呀!!!


咁等我以後都係乖乖o地, 先從勤力吹乾個頭做起, 唔知咁樣我眼圈同睡眠質素會唔會因此得到改善呢??


沒有留言:

張貼留言