2010年6月6日 星期日

聽日番工喇...但我會繼續等待我o既中大o架!!!!

上星期從aia舊同事口中得知aia請我, 我先後悔無將個番工start date叫遲兩三星期, 咁我就可以繼續等cu, interview甚至請o左我我就唔使請假又唔使番aia resign咁尷尬...點知我都係太坦白, 向舊同事講得太多, 結果佢自打自為就同老細講我想遲d番工, 搞到我本來想等hr打俾我出offer先用出trip做reason推遲番工日子都唔得, 阻住晒我計劃...


不過, 最後又係多得呢個舊同事口多多, 連我其實係等我dream job怕再resign都講埋俾老細知, 最後舊同事send sms話我知老細唔介意我搵到dream job再resign, 只係想我聽日準時report duty就ok...


好, 既然老細都咁講,咁我就唔怕先逗住aia人工先啦...


希望一邊做一邊等cu消息會無咁痛苦啦...


...


我暫時仲未放棄中大o架!!!!我等你呀!!!!


1 則留言:

  1. 你個老細咁好gei, 返工一切順利嗎?
    [版主回覆06/09/2010 12:58:00]aiya....just discovered that all msn, meebo, and even emails are blocked here...
    i am now using the public computer at the lobby to check email... so poor...

    回覆刪除