2010年6月19日 星期六

結婚一周年!!

今日係結婚一周年, 聽日係拍拖十一周年...時間過得真快!!


共處364日(老公子有一晚出了trip),磨擦竟然比拍拖時還要少, 對於365日前的我來說, 應該是有點意料之外吧?!


望著大家一起發胖的身軀,雖然有點想念一年前大家最美麗的身影,但也許這就是我倆過去一年幸福的見證!



6月初, 攝於澳門!!



本來計劃今年去西藏, 但朋友去唔到, 唯有係漁人碼頭扮去o左啦!!


未來的歲月,願有你繼續拖著我的手,一起漫步人生!


....


(老公子聽日要出trip呀... 即係拍拖十一周年我o地要分隔兩地, 係十一年o黎第一次...今次佢仲要一飛就6日, 要下星期6先番, 有d唔開心呀!!!! 雖然未婚前老公子基本上一至五都係係深圳, 照理我其實係好習慣老公子唔係香港, 但婚後老公子日日由深圳返港, 所以好耐無試過分隔咁耐喇, 嗚...)


...


回到一年前:
















































沒有留言:

張貼留言