2010年6月17日 星期四

cu interview

終於等到今日去cu interview喇!!自問interview 表現都唔太差, 不過d candidate俾想像中多, 係個visitor book度我見到計埋我, 應該最少有5個candidate今日interview, 所以我都唔敢話太大期望...


雖然結果仲未知, 但點都好, 我敢講我為o左cu呢份工己經盡晒全力, 而家只欠個結果, 希望順順利利, 我付出o既努力唔好付諸流水啦!!!


cu 搵工過程:


3月中: send 自薦email 去cu相關部們o既general email並打去general hotline同reception講, make sure 佢收到個email!!! 對方回覆收到, 但未有相關position, 如果遲d有, 可能會聯絡我!!


4月中: 中大朋友俾o左cu peoplesoft project兩位大粒佬o既direct email俾我, 我厚顏無恥再send自薦email 去, 兩位大粒佬即約見我進行o左一個casual meeting (其實係interview), 其實佢o地都有印像三月中我己經自薦過, 好似都幾欣賞我咁主動自薦, in 完後都有表示我profile幾適合, 但cu仲未開job vacancy, 佢地出o左job ad會通知我apply!!!由於是次見面我得到o既feedback太positive喇, 所以, 及後我o既日子都唔好過, 因為我日日都期待住收到cu o既email或電話, 當真係"等你等到我心痛"!!!


4月尾: 見中大無email, 心急下send o左個thank you email 俾兩位大粒佬, 多謝佢地肯見我並表示我將失業, immediately available 並look forward 佢地通知我相關job ad!!


5月18: 兩位大粒佬中o既一位真係send email通知我job ad出o左, 驚喜萬分, 覺得"我等到喇!"!!


6月頭: 因為太心急, 同埋有第二d offer, 諗住借d 二迫兩位大粒佬記得我, send o左個email問兩位大粒佬cu o既interview process幾耐...結果得唔到任何回覆....或者interview process進行中, 我呢個email真係send得有d唔應該....


6月10: 中大相關部門打電話約我interview, 同樣地, 我覺得"我等到喇!"!!


6月17: 去中大interview, 見番兩位大粒佬以及另外三位負責cu project o既同事, 一入去interview見到五個人排排坐, 好似見board咁, 有d嚇親, 但overall自問表現都幾自然幾有自信, 希望ok啦!!


希望cu手腳唔好再咁慢, 我會早日得到個完滿結局啦!!!


 


 


1 則留言:

  1. 好欣賞你咁積極~!比我一定請你~!
    [版主回覆06/18/2010 22:56:00]多謝你鼓勵呀, 希望cu d staff都好似你咁諗我就好喇, hehe!!

    回覆刪除