2010年6月16日 星期三

瑞士好波!!

世界盃開始前我問老公子支持邊隊, 佢答西斑牙!!


尋晚終於到西斑牙出場, 我同老公子當然有捧場啦, 唔知同我去完瑞士所以對瑞士情有獨鍾, 定係我遺傳o左我媽專門'挫強扶弱' (我媽唔識睇波, 但佢睇任何比賽都專門捧冷門隊,可能係想成家人係屋企睇波時開心熱鬧d!!! )o既精神呢...


我成場波自瑞士入o左一球後就好肉緊, 勁唔想西斑牙入波, 睇見瑞士差d再入多球二比零時仲好緊張到捉到我老公子實一實添, hahahahhaa!!!!


瑞士最終爆大冷勝西斑牙1比0, 我諗好少人會好似我咁, 無跌眼鏡之餘仲好開心, hahaha!!!!


p.s. 不過我其實真正支持o既係荷蘭!!yeah!!


沒有留言:

張貼留言