2011年1月18日 星期二

輕微作病 (22W)


18/1/2011 (22W)


肚圍: 35.5寸, 體重: 125磅


尋日工作忙之餘又忙淘寶, 所以成日o既精神狀態都係好急好urgent唔多relax, 唔知係咪心理作用, 個肚尋日亦特別實, 胎動都好似少o左d, 唔知係咪我情緒影響到個肚??


今日工作無咁緊張(其實我份工不嬲都唔多緊張o既!!), 個肚又好似無咁實喇, 胎動又多番, 我仲留意到乖豬真係越郁越有力(試過佢踼我膀胱, 踼一下我就急一下, 唔踼就唔急, 好搞笑!!), 亦開始有d規律!!!


Actually, 其實成日咁長, 大部份時間都會feel到乖豬郁, 不過踼得最勁同最多多數係o係每朝9-11, 下午4-7 (特別係企係度煮飯時, 佢會踼得好勁,好似想快D有得食咁!!!), 同埋夜晚9-11, 其餘時間都有郁, 但好少, 同細力好多, 唔知係咪即係佢訓緊覺呢??


另外, 其實我都無乜胎教, 只係得閒無事, 特別係得我一個係屋企, 我就會自己唱歌俾乖豬聽, 唱o黎唱去都係o個3首, 無乜變化, 而老公就只會係訓前我出聲提佢唱佢先會唱, o黎o黎去去得一首!! 其實,老公子有叫我彈琴, 不過N年無彈, 彈錯晒走音搞到乖豬無晒音樂細胞就無謂啦...而且我覺得鋼琴太大聲, 我成日覺得會整親乖豬聽覺...唔知係咪諗多o左...


===========================================================


原來大肚係唔會甩頭髮...我而家屋企個地同沖涼個去水位乾淨o左好多...hahhaha,而我頭上面d頭髮亦長得好快同好厚呢!!


============================================================


19/1/2011 (22W1D)


尋晚老公子差唔多病好, 成個人都精神番晒, 而我可能因為解備鬆懈o左, 無戴口罩 (但老公子有戴o既!!), 今朝起身有D喉嚨痛同變聲, 仲有少少痰, 加上訓得差, 今日真係無咩精神呀...死啦, 係咪真係被惹到呢...


本來聽日下午leave去健康院產檢, 公司個clinic今日full booking, 睇o黎我都係聽日full day sick leave朝早番中大Clinic下午去產檢喇...


1 則留言:

  1. 時間突然好似過得好快啦~你話咁快就22W啦~
    我之前甩好多頭髮呀﹗特別係頭個兩個月,成屋都係,可能之前太長啦。之後,趁新年前一次剪晒果d原本諗住生完電'luen'既頭髮,之後就好好多啦~
    [SkyBlue回覆01/18/2011 21:05:00]係呀, 你睇我快, 我睇agnes又係覺得好快, haha!!!
    你生完電luen?會唔會剪短先?夏天好熱呢!!!我反而諗住生之前去剪薄佢, 但唔會剪短太多, 總之要紮到辮, 我怕之後無時間打理呢!!!

    回覆刪除