2012年5月14日 星期一

帶BB去新加坡之旅: Day2

乖豬之前一晚3點先訓, 呢朝8點就起身...仲要一起身就叫'媽', 好似即刻想玩咁, 小朋友真係好精力!!!


我都要被迫早起喇...老公就就繼續訓~

由於老公子坐飛機坐到腰骨痛發作, 所以成朝佢都無幫我做野, 我一個人做做做, 差D想噴火!!!!


酒店窗外

 
之前一晚咁夜訓都可以咁精神...



 
9點幾落酒店食早餐!


早餐普通啦, 最正係個薯餅!! 乖豬: 我食唔食得o架??

之後我o地就去酒店對面o既超巿買乖豬呢幾日D粥仔同糊仔~




就係呢間超巿喇!!! 

我o地買o左蕃薯, 菠菜, 三文魚, 米糊同BB 果溶 (唔記得影相), 之後就番酒店煮粥仔喇!!


菠菜好易著爛, 所以無刀切碎都無乜問題!!! 因為有雪櫃, 所以一次過煲兩餐粥, 咁聽朝就只係滾番D粥就可以出發!!


開餐!!! 去旅行都有粥仔食, 唔使幾日都食米糊咁齋又唔怕唔夠營養!!!

乖豬開完餐, 11點幾真係可以出發觀光喇!!!

 
今日陽光充沛, 沿酒店後街一直行, 好快就出晒汗, 試圖俾乖豬戴太陽眼鏡, 但好快俾佢除o左...


沿路風景


行到大馬路就見到Maxwell food centre, 呢度有出名o既天天海南雞飯, 原來真係咁近酒店!!!


過埋馬路就見到佛牙寺!

 

20120509_d356_SGP_d02_ (39) 20120509_d356_SGP_d02_ (38)

乖豬唔知係唔夠訓定太熱, 好快就無晒心機~~~


佛牙寺後面就係牛車水大廈喇!!!

個food court好似HK D熟食中心咁, 唯一分別係大好多, 有超多檔位, 都唔知揀邊檔食好...

 
乖豬頂唔住, 訓o左~~~


o係新加坡做o野o既好友May一早介紹話o係呢DHawker Centre可以叫蔗汁飲, 比HK乾淨又消暑!


等o左老公子近半小時, 終於番o黎有得食!!! 老公子話好多人排隊所以就買, 一個係魚頭湯, 另一個係海鮮麵, 不過我o地覺得兩個都麻麻好味咋...



食完臨走見到有檔魚旦粉超多人排, 我o地決定後日再o黎試下!!!


果然係China Town, 萬國旗海~~

之後行去China Town MRT~ 不過都係D旅遊區, 所以係影張相就落MRT喇!






遇到HK遊客幫我o地影合照!!

 20120509_d356_SGP_d02_ (59)
乖豬訓得好LUM, 尋晚真係唔夠訓啦!!!


到o左Little India喇!!! 成街都係印度舖頭, 有D印度花/香料好香呢!!!


好似動物園o既餐廳!

 
乖豬訓醒喇~~


無帶腳架, 要自拍先影到合照!!


手指指!!! 



 


行行o下到o左竹腳中心, 其實都唔係好知'竹腳'即係咩???
 
乖豬又扭抱, 所以俾副太陽眼鏡佢...HAHA!!!終於o係佢除之前影到佢戴太陽眼鏡個怪樣!!


搵地方坐低飲拉茶同簿餅!! 我就開奶, 次次開始都好似做實驗咁...(乖豬睇到好專心!!)

20120509_d356_SGP_d02_ (84) 20120509_d356_SGP_d02_ (83)
其實呢度又係好大好多檔, 但我o地揀呢間都叫不斷有人坐, 我諗都OK o卦!!! 右邊係羊肉簿餅, 唔係太多羊肉, 味道OK啦!!


坐隔離有個外國人伯伯'了'乖豬玩, 乖豬又做o左親善大使, 笑得好開心!! 


伯伯仲主動話幫我o地影合照添, 真係好好人呢!!!

 
我同老公子都幾鍾意拉茶, 係就係甜o左少少, 但好香茶味, 種茶味係HK d奶茶無o架, 幾正, 所以encore多一杯, 乖豬就玩眼鏡!!!副眼鏡好襯條裙仔呀, 但佢硬係唔肯戴耐少少!!

 
走人, 呢度D屋好似HK D居屋, 但係就興用子彈lift!!!                                     行去附近商場諗住有toilet幫乖豬換片, 但原來無囉, 個商場好up dup...最後要係個臭臭o既殘廁換!!


乖豬沿途成日翁起個鼻, 我o地話佢'醜樣', 之後佢一聽到'醜樣'就整呢個表情, 激死人, HAHA!!


之後我o地就打的去Bugis食梁記肉骨茶喇!!!


因為我同老公子都想食藥材味多D o既肉骨茶, 所以就無食比較多人去o既黃亞細肉骨茶, 去o左May幫我搵o既梁記肉骨茶!!


我o地叫o左個肉骨茶, 一個豬腳!! 豬腳濃味D, 肉骨茶有藥材味, 但我覺得可以再濃D!!! 基本上今日食左幾餐新加坡o野, 佢o地D味道都無HK咁濃, 但食完就唔會好似係HK食野咁食到好口渴!!


豬腳同D排骨都好林, 唔錯!!! 可惜係天氣太熱, 又無冷氣, 食到出晒汗都唔想飲埋D湯...


食完就行去Arab Street~



 
有好多賣布匹o既舖頭, 但條街好靜, 得少少外國遊客, 唔知係咪同旅遊淡季有關??


呢間舖有個機械人, 好得意!!!!


回教寺





D building都幾靚!!


乖豬睇到雀仔好開心!!


行去MRT, 見到D好colourful o既屋!!


呢座office building好浮誇, 有晒雕像!


好靚o既商場, 但仲未開!!! 老公子係都要行過去睇!!


行到 過去先見到BUGIS Street...原來我差D miss o左呢度, 真係好似HK女人街, 但係就係室內版!!


呢度真係超多人, 推住BB車行好唔方便, 影張相就走!!! (原來我自拍呢張後面係...HAHA!!!)

下午5點左右坐MRT到CityHall, 點知一出MRT...


落好大雨呀!! 點算呀, 仲未去魚尾獅公園呀!!

好彩cityhall呢度有個大商場, 我o地就去o左Starbucks坐低兼餵乖豬食果蓉, 仲要同May 聯絡confirm聽晚dinner!!


有得坐下涼冷氣都幾好, 但starbucks個冷氣好細, 其實都有D熱!!!


污漕貓!!

 
等停雨無野做唯有影下相!!乖豬個醜樣郁得太快, 影唔清!!




之後就行下商場, 去換片, 個baby room好靚, 個商場亦好大, 但都係D名牌, 同埋basement係Market Place, 同sogo地下超似, 無乜分別!!

行行o下乖豬又訓o左, 呢個時候雨都停o左喇!!


一半晴天一半雨天!!




我同老公子就行去魚尾獅公園喇!!!


行行o下落左地底, 入o左'新加坡會展'Esplanade個地底, o個度有D街頭文化展覽!!

20120509_d356_SGP_d02_ (153) 20120509_d356_SGP_d02_ (154)
呢個卡式帶展板好特別!! 見到好多80年代o既歌手o既帶, 右邊有'梁朝偉'!!!




上番G/F, 又有D藝術display!!


個天晴朗番, 但我都仲係有D怕落大雨, 因為我o地無拎雨檔出o黎, 萬一落雨又係公園呢D空曠地方, 乖豬實變落湯雞!!


近距離同Esplanade合照, 佢外型像榴槤,又名「大榴槤」!! 其實都幾靚, 靚過HK會展!!




行到海旁喇!!! 開始日落, 夜景襯埋紅霞, 好靚呀!!!














慢慢散步去魚尾獅!!




Fullerton Hotel


兜一大個圈都係要抬樓梯先落到公園, 好麻煩!!!




乖豬仲訓緊, 唯有咁樣同魚尾獅合照啦!!!

正當我o地打算走時, 乖豬起身喇, 時間真係剛好呀!!!


可以同魚尾師合照喇!!




YEAH!!!

之後我o地就行去老巴剎晚餐, 但老公子無聽我講, 唔跟指示行, 搞到兜o左個大圈, 仲要周圍問人先去到...


沿路夜景


新加坡最旺o既商業區, 好似HK o既中環!!


老巴剎就係o係'中環'入面, 其實都幾得意, o係D商業大廈中間無啦啦有大排檔!!! 


乖豬開餐喇, 食雞肉味米糊, 其實係HK都係俾過幾次米糊佢食咋!! 可能天氣太熱, 食左少少就唔肯食喇!!!


老巴剎又係好大, 又係唔知食邊檔好... 中間有樂隊唱歌!!


外面仲有好多檔仔!!


我o地求其揀o左一檔叫o左魔鬼魚, 串燒, 燒蝦同炒通菜, 又叫o左杯拉茶!! 呢餐要二百幾蚊HKD, 果然係旅遊區, 都幾貴!!! 味道就普通啦...





食完打的番酒店, 其實睇地圖知道老巴剎行番酒店應該都係15分鐘左右, 但太夜太攰, 所以打的, 點知遇著個衰的士佬, 我o地show埋酒店地址, 佢又好有信心咁問左行家, 以為自己知道酒店係邊, 我就一早質疑佢, 點知老公子又唔幫口, 掛住同的士佬懶好傾咁吹水, 結果兜o左一大段路去o左個名差少少o既Orchard Hotel, 最後又兜一大輪, 坐左近半個鐘車都有先番到酒店, 個標係S17, 我地當然唔肯俾, 個的士佬話收S12算, 但我地覺得錯唔係我o地, 我又一早出聲講過佢以為o個間唔係我o地hotel, 最後講到S10, 但我都係覺得俾貴左好多囉, 行路15分鐘咋喎, 收HKD6X, 唉...真係唔好彩, 好激氣呢!!!

番到酒店成10點幾, 乖豬一番酒店張床又變得超精神, 攬住枕頭同EO爬o黎爬去搞搞震!!!




用吹氣浴盆吹涼仔, 完全無問題, 唯一係無矮o既登我坐, 要我MAU係地同佢沖, 有D辛苦!!!


沖完涼, 超興奮o既乖豬奶都唔肯食, 掛住周圍玩, 玩下電話玩下燈玩下燈掣, 硬係唔肯訓!!! 我之前一晚已經好眼訓好攰, 所以真係超想乖豬快D訓等我同老公子都可以早D休息, 點知乖豬呢晚超亢奮, 原本10點幾訓o既佢玩到近12點都唔願訓, 我夾硬抱住佢諗住同佢唱下歌仔傾下計暗佢訓, 點佑都不得要領, 乖豬死命咁掙扎要走, 我真係超想休息, 所以唔讓步, 結果乖豬喊到喘晒氣都係唔屈服...

唉...結果唯有我認輸!! 我真係攰到想喊, 但個衰女唔訓我真係無晒符, 唯有訓係床熄晒燈又得乖豬滾滾爬爬!!! 最後, 乖豬玩到2點先願訓...由7點幾訓醒到2點先訓, 真係好癲, 證明佢真係因為唔o係屋企訓覺而覺得好亢奮呢!!!

沒有留言:

張貼留言