2009年2月10日 星期二

洩了氣

洩氣


唔知點解,好想呢個二月快d過...


o黎緊幾星期我o既安排如下:


14/2: 去情人節婚紗展睇CDL catwalk show,希望睇得中新番o既靚衫,方便月尾揀衫有更多idea!另外,呢日要買奇華唐餅卡,因為會造八折!如果可以,希望去埋長沙灣睇印帖公司!至於情人節大餐,上年我同honey去o左街巿熟食中心叫食送食飯,唔知今年最後一個單身情人節我o地又會懶到有咩'新意'?


15/2: 去同honey親友團拜!


21/2: 上麥田影室內相,希望麥田有新室內景同有靚新衫俾我揀!


22/2: 繼續o係深圳,上咁多次,今次一定要去荀崗入貨,仲要買DIY花球襟花o既花材!


28/2: 約姊妹們睇姊妹裙同埋陪我去CDL揀衫,其實我想叫我媽去,但我媽見我有咁多人去又話唔去喇喎...睇怕我要落多兩錢肉緊請佢出山先得,我媽由細到大都係我stylist,我揀裙褂婚紗咁大件事點可能無佢份!!


以上行程看似豐富,大家亦可能以為我好積極,但實情剛剛相反,我最近完全洩o左道氣咁,想二月快d過只係因為完o左2月,以上item就會由'未完成'變為'完成'而已...過程係點結果係點,我好似唔太在乎,只想快點完結唔使煩...


另外,我仲有兩件一等一大事正在煩惱中:


1. 裝修: 師傅過年外遊仲未番,我屋企o既裝修工程停o左成個月後仲係復工無期...唉...開頭我仲擔心年尾咁早裝完修又唔入去住屋企會唔會因為無人氣加上天氣潮濕而又出現天花發霉o既現像,而家睇怕唔使擔心喇,不如擔心我遲D又趕Wedding又趕入伙添值傢俬如果可以分身有術好過啦...


2. 成長片段: 我到而家都係諗住DIY,但我對於呢方面認識只係好basic,時間緊迫下,我開始擔心做唔做得o黎...而更重要o既係,擔心還擔心,我仲未提起勁去'開始',點算?


洩氣o既氣球,吹番脹後注定好快又會再洩氣...有無人可以幫我搵到個漏氣位,補番佢?


 


 


9 則留言:

  1. 你好呀,呢個星期日我都會去婚紗展,希望有收穫拉,其實我都係好多野都未做,真係好多野要煩呢?麥田的質數ok嗎?我都有諗過去呢間影,不過都仲係未諗到去麥田定3v好, 得閒俾d意見俾我呀。 
    [SkyBlue回覆02/11/2009 22:22:00]麥田OK呀,以深圳婚紗攝影公司o黎講,我自己就幾鍾意,不過我其實無睇過其他公司o架,所以3V我就俾唔到咩意見喇,我諗最緊要睇你鍾意咩style 啦,加油呀!!!

    回覆刪除
  2. 加油呀! 預祝你情人節快樂呀!

    得閒來我的blog逛逛吧!^.^
    [SkyBlue回覆02/11/2009 22:07:00]多謝到訪呀!!!

    回覆刪除
  3. 今次個expo好似無奇華喎 , 你要check清楚呀~!
    其實我o黎緊呢一個月都預計左好多野俾自己做 , 但唔知做唔做得哂呀 , 我地一齊加油啦~!
    DIY既野 , 慢慢o黎啦 , 唔好俾太大壓力自己 , 適當既野可以的話就分一d俾兄弟姊妹幫下手啦~!
    [SkyBlue回覆02/11/2009 22:03:00]係呀,我知無奇華呀,不過我知道奇華門巿2月14會做餅卡八折呀,所以會去門巿買!!你買o左唐餅卡未呀?未o既話都可以去門巿買呢!!!
    一齊加油呀!!!

    回覆刪除
  4. e...我情人節既節目都係去行expo呀..可能到時會見到你..哈哈~~ 大家都依排都好努力呀..不過唔好比禁大壓力自己啦.... 始終會攪得掂ga la..加油呀
    [SkyBlue回覆02/11/2009 23:30:00]好呀,睇下到時大家認唔認得...哈哈...

    回覆刪除
  5. 喂喂喂......唔好洩氣喎 , 快d開工啦 , 呢度大把人同你加油打氣架 , 大家座埋一條船 , 一齊努力啦.......
    um.......先唔好比太大壓力自己 , 你自己整成長片段 , 禁你地搵曬d相出黎未呀 ? 未搵就快d搵啦 , 你仲有4個月時間 , 一定趕得切 , 你上星期又病左  ,都明係會停左進度架啦 ,  快d set 返個sch 比自己 , 就好開工啦.....努力
    [SkyBlue回覆02/11/2009 23:34:00]未呀...仲未揀相,我自己o個d就易呀,但honey o個d要叫未來99拎出o黎先得...
    我都知要開工呀,但硬係'的'唔起心肝...今個月schedule又好似好滿咁,好想搵excuse推到下個月先開始...haha...希望我盡快cheer up 番自己啦...!!!!
    多謝你為我'打氣'呀!!

    回覆刪除
  6. 為你打氣, 快d快d脹返先, 仲有幾個月咋, 唔得洩氣喎....
    未做手術之前我都同你一樣, 覺得好冇心機, 好多野想做但又做唔到, 完全明白你心情, 尤其裝修, 琴日師傅又上左黎, 但最後都要拆櫃再整過, 拆唔到嘅仲越整越衰....激屎我
    唔得, 我地係唔可以比負能量影響心情嘅!!  加油啊, 盡左力, 做唔到都冇計, 唯有做其他野先咯
    [SkyBlue回覆02/12/2009 23:01:00]多謝你幫我打氣呀!!算啦,暫時我唔迫自己太緊喇,等完成二月o既task先開始做其他o野啦,或者過o左今個月我會熱脹冷縮,自動脹番...哈哈!!!

    回覆刪除
  7. 加油呀...um.. 我雖然好有同感結果似乎重要於過程... 但... 為自己做呢d 野... 一生人一次ga jee.. 要好好enjoy~~
    努力~ 加油~ 努力~ 加油~~
    [SkyBlue回覆02/12/2009 23:03:00]係囉...剛開始搞結婚d o野時可能真係幾enjoy搞o既過程o既,但唔知係咪'等'得太耐都好似仲未嫁得出咁(!),加上而家d task又無開頭o個d咁有趣,而家好似真係無咁有心機樣樣o野都研究一番咁...
    你講得o岩,一生人一次,我唔可以一時意氣錯過o左...多謝你幫我打氣呀!!

    回覆刪除
  8. 你要加油呀﹗relax~relax~relax~
    裝修個度真係要睇緊d,我老爺都係做裝修的,如果你真係要幫手,我可以幫你問下佢
    成長片其實唔太重要,如果無時間整,睇下有無人可以幫你整啦
    有時wedding的野,唔係所有野都咁重要, 都要分重要性的。我個時都有好多野想整嫁,不過最後因為無時間都要放棄d唔重要的野。e.g. rundown你一定要有,花球/其他diy野可有可無,時間有限時當然放棄diy野啦﹗
    記住enjoy當日的process先係最緊要!
    [SkyBlue回覆02/12/2009 23:07:00]多謝你呀,裝修o個度我諗只係慢d o者,應該問題唔大o卦...
    至於成長片,我唔識人識整呀,不過如果我真係整唔掂,我都唔會免強自己o架,放心放心!!!我都明要分重要性,我會注意o架喇,希望我可以把握到d時間,好好分配啦!

    回覆刪除
  9.  係好多野等住你去做, 不過你唔好洩氣呀, 加油啦, 上面的都不用擔心, 裝修也是交比人做, 唯一要你動手就係條片, 慢慢整, 可惜我對呢方面唔多再行, 不過我知你一定得架
    [SkyBlue回覆02/14/2009 10:12:00]多謝你鼓勵呀,不過我都唔會迫自己太緊,所以我諗住等三月先開始整條片,希望真係無問題啦!!!

    回覆刪除