2009年2月16日 星期一

現實版新娘愛鬥大(Bride Wars)!!

近排好多blog友都睇o左呢套戲,我都唔執輸,星期日晚約o左同我一樣係6月新娘o既老友記^.^一齊睇!!



http://www.bridewars.com/


2009_02_15_01.jpg


無錯,我同^.^同戲中主角一樣,係老友記之餘亦係今年o既June Bride!!(最正係戲中主角婚期本來係6月6同27號,剛巧^.^就係6月6號出嫁,如果戲入面另一個日子係20號而唔係27號就仲正,咁就跟我同^.^一模一樣!)


所以,我夠膽講,我可能比大家都更想睇呢套戲!!


o係兩位六月新娘大鬥法下,套戲眨下眼就完,老實講,如果我係普通觀眾,套戲輕輕鬆鬆係幾好睇o既!!但作為準新娘,還要跟戲中主角一樣與老友一起在六月出嫁,我覺得套戲無想像中咁好睇!!


作為準新娘,我以為套戲會俾我睇到好多wedding details同搞wedding o既過程,但套戲唔太多呢方面,成套戲都係得兩三件婚紗,我覺得好'唔夠喉'!!




作為跟戲中主角一樣,同老友一齊六月出嫁,我共鳴感竟然無想像中大,所以有點失望!!!


不過,哈哈,我知道,共鳴感無咁大其實係好事!!因為咁就證明我同^.^無因為婚期接近而好似劇中主角咁打餐死,可以和平共處!!


不過,話完全無共鳴就假o既!!我都係普通女仔,同老友婚期咁近,話個心'無o野'就真係搵鬼信,哈!!


一年前差唔多呢個時候吧,我同^.^陪當時就快嫁人o既老友final fitting,大家不約而同表示計劃09年中結婚,當時我已經訂o左酒席,婚期鐵定為6月20號,至於^.^當時還在起步階段,理想婚期本來係五月中!最後,由於^.^喜歡的婚宴場地已經沒有五月週末檔期,佢o地婚期最後定為6月6號!



起初,我的的確確有點不滿,因為婚期未免太近...相差兩星期呢,還要比我早!!最先想到有影響o既就係姊妹人選,因為我o地擁有同一班好姊妹呢,而且,中國傳統上同一個月出嫁的不應該去對方婚宴,因為怕相沖,那我應該去還是不去^.^的婚宴呢??


當時,我真係覺得^.^的決定影響到我o架,但我又可以點呢?點點不滿一直埋在心底,因為我唔想講出o黎會破壞感情,而且^.^婚期都定下來了,唔通我走去反對嗎?不,就算佢未定婚期,我都根本無資格去俾意見左右佢同^_____^的決定呀!!




好彩,後來我想通o左,唔通我決定結婚先,就有權霸晒我婚期前後一個月所有日子,唔俾任何姊妹朋友o係呢段日子結婚嗎,咁咪即係到我影響人?唔通我拍拖十週年就好有紀念性,婚期就大條道理唔讓得,人o地結婚o既日子就無我咁有紀念性,可以隨時改日子?


就係咁,我好快想通o左,接受o左^.^呢個大日子!!


隨住大家開始四出去婚紗展搵婚攝、買餅卡、試婚紗...我開始發覺,婚期近又有婚期近o既好處呀!!有時,比起'疑似'被迫聽我'分享'o既honey,同^.^一齊研究分享有時真係仲開心仲果癮!!而且,婚期咁近,我同^.^仲可以盡情發揮準新娘慳家本領,拍住上一齊join租衫,比其他人fight多點著數,我識人買西餅卡有折時^.^又識人買唐餅卡有折,都真係方便唔少!!



另外,仲有一樣更重要o既,就係我同^.^ o既喜好不大相同,唔似Bride Wars入面兩位主角咁,喜歡同一個婚宴場地同一套婚紗!衝突無咁大,我同^.^自不然可以和平共處啦,哈哈!(所以我話對套戲共鳴無想像中咁大!)


不過,一年後的今天,有時有d wedding idea我仲係唔知講唔講俾^.^知o架,唔講又怕大家相撞(其實呢個程況真係出現過,就係我都有考慮過用^.^選o既某色做姊妹裙顏色!),婚期咁近又有一班common friend,我當然唔想兩個wedding太相似啦,但講又怕^.^又會喜歡,自私o既心理當然又唔想^.^跟我做一樣o既o野啦,講俾^.^希望佢'識做'當然可以,但如果佢真係喜歡而只係為o左我而唔做又好似唔太好,有時仲係好矛盾!!(暫時處理方法都係唔主動提,佢問到我先講!)


Anyway,現實版June Bride o既我同^.^睇完Bride Wars後一齊食飯,我話俾^.^知,其實我知道大家婚期咁近後有樣o野一直好想同佢一齊做,就係一齊婚紗相,但因為大家各自影o左而唔知仲有無機會!!^.^即刻讚成話佢都好想影番輯,仲即刻諗方法完成呢個task添!!雖然大家婚期開始接近,但相信事在人為,抽一日影番輯相應該無問題o既,希望我o地真係可以影番輯靚靚o既June Bride相啦!!!



最後,送上我玩o野之作...《新娘愛鬥大真人版》,見笑喇~~~哈哈!!



我老友^.^ o既blog: ^.^ & ^____^
佢寫o左封信俾我(Bride wars後感︰給好姐妹的信),睇到我好感動,多謝你!!能夠同你一同成為幸福的六月新娘,呢d除o左係我o地各自同另一半o既緣份外,亦係我同你之間o既緣份呢!!

補充資料:

June bride(六月新娘):西方有句諺語:"Marry in June --Good to the man and happy to the maid". June bride中的June是由Juno轉化而來,羅馬神話中Juno是天帝Jupiter之妻,是婚姻與家庭的保護神,負責掌管女性、母性及婚姻(the goddess of womanhood, of marriage and of maternity),集美貌、溫柔、慈愛於一身,她也是相當於希腊神話裡天帝宙斯(Zeus)之妻希拉(Hera)。在西方的習俗裡,六月是最適合結婚的季節,六月的新娘會得到幸運和祝福,成為最幸福的新娘。


Ref: http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%85%AD%E6%9C%88%E6%96%B0%E5%A8%98


11 則留言:

  1. That's soooooooo funny!!! I'm glad that you two watched the movie together and have each other during the long and painful wedding planning process!! Lucky you!
    [SkyBlue回覆02/17/2009 21:56:00]多謝你呀!!!無錯呀,試問又有幾多人可以同好朋友一齊經歷結婚呢個咁重要o既人生階段,我都覺得呢d真係緣份,真係要好好珍惜,唔好好似戲入面兩位主角咁大打出手!!!

    回覆刪除
  2. 原來 ^.^ & ^____^ 係你個best fd啊, 我都有睇佢個blog架
    [SkyBlue回覆02/17/2009 22:04:00]以我留意到,同時有去我同^.^個blog o既準新娘唔太多呀,你係其中一個!!
    仲有,我係^.^個blog見到你d留言,嘻!!!

    回覆刪除
  3. 我相信有好姐妹同我同一個月結婚的話我的心情會跟你一樣,但你好快唸通........那她在你心中有一定的位置.....
    [SkyBlue回覆02/17/2009 22:12:00]'在你心中有一定位置'...呢句好似好曖昧咁o既...哈...
    不過講真,我同^.^由入U識到而家,都真係幾friend o架,可能大家都係鍾意預早做planning o既人,所以好o岩key!!雖然開頭我有點介意,但無理由因為咁同個friend有條剌嘛,唔值得!!
    而且,其實我相信無咩人有機會同好朋友一齊經歷結婚呢個咁重要o既人生階段,我能夠同好朋友一齊分享呢個經歷,其實係幸運呢!!

    回覆刪除
  4. 西方既6月有開心既meaning~~但中國人既6月就唔係太好啦~~~
    咁岩琴晚聽媽咪講,佢話6月結婚既婚姻,又叫「半生緣」~~意思姐係將來既婚姻唔會長長久久~~
    我覺得中國同西方既文化既差距真係好大~~~
    而我就覺得呢d野,「信則有,不信則無」!!
    [SkyBlue回覆02/17/2009 22:13:00]放心放心,百無禁忌呀,信則有不信則無,而且更好彩o既係...我大日子係農曆五月呀,所以唔怕唔怕,哈哈!!!

    回覆刪除
  5. 好感動呀 , 人生能有一個咁樣既姊妹真係非常幸福啊~!
    至於六月新娘既補充資料 , 你介唔介意我想copy呀?? 嘻嘻~!
    [SkyBlue回覆02/17/2009 22:16:00]係呀,諗通後真係成個人舒服好多o架,好認同你所講,其實我有個咁好o既姊妹係件幸福事呀,試問又有幾多人好似我咁,可以同好朋友一齊經歷結婚,呢個人生最重要o既階段之一喎,真係要好好珍惜!!
    你copy啦,其實我都係o係個blog 友度睇到先然後上網搵段ref咋!!
     

    回覆刪除
  6. 嘩...有一個禁樣既姊妹真係好幸福呀...你地2個一齊影婚紗相依個idea好得...支持支持!!!!
    [SkyBlue回覆02/17/2009 22:18:00]係呀,好認同你所講,其實我有個咁好o既姊妹真係件幸福事呀,試問又有幾多人好似我咁,可以同好朋友一齊經歷結婚,呢個人生最重要o既階段之一喎,真係要好好珍惜!!
    我都好期待同^.^一齊影相呀,一定好特別,不過需要時間去安排一下人手,影完一定會同大家分享!!

    回覆刪除
  7. 係農曆五月就冇問題啦!!

    回覆刪除
  8. 你地倆個一齊影相, 我有無得join埋一份架?好似好好玩咁呢﹗
    [SkyBlue回覆02/20/2009 11:25:00]其實仲未plan o架,都唔知抽唔抽到時間!!同埋今次係六月新娘o既瓜葛...um...一係等我o地wedding後再約埋影一輯'靚太'相啦!!

    回覆刪除
  9. 原來你地2個係fd來家, 我而家先知~
    睇到你篇blog, 真係好感動呀, 亦都好有共鳴
    我同你既case都差唔多呀, 我有個best fd1月結左婚, 我就2月, 我地2個老公亦係同一堆fd來家, 有時我都面對到你所講既問題, 但係大家都解決左啦, 亦都一齊enjoy到對方既wedding~
    keke, 呢套戲我地都講左話要一齊睇, 仲有仲有, 就係話一齊映結婚相, 我地既pre-wedding, 其實都係2對人一齊去同一個地方映家, 好正家真係, super happy
    而家大家結左婚, 就諗住各自唔理自己個老公, 2個女仔去映結婚相
    你地真係要enjoy wedding同珍惜對方呀~
    [SkyBlue回覆02/18/2009 22:09:00]係呀,^.^比較少寫blog同係我呢邊留言,所以你o地未必發現到,哈哈!!!
    你講得o岩呀,我o地要珍惜呢段友情呀,以你同你friend做榜樣!!!
    2個女仔去影?香港D公司俾唔俾o架其實???

    回覆刪除
  10. 多款新娘頭飾及飾物以共選擇, 歡迎參觀及選購入^^~
    http://hk.myblog.yahoo.com/doll_doyle

    回覆刪除
  11. 我同你一樣呀!! 我好朋友原本應該做我伴娘..........點知舊年尾...佢話佢地決定結婚...唔可以做我伴娘...剩係可以做bm....我9月...佢10月...但係爭唔到1個月, 最後宜家佢媽咪連bm都唔俾做, 剩係可以黎飲.....唉!! 我勁唔開心呀!!! 又會好似你咁怕撞色, 撞衫.......有時有d idea都係唔敢講...hehe, 不過我都覺得近婚期有近好, 因為佢都結婚, 所以會好用心一齊傾結婚野, 唔會好似其他未嫁的朋友咁, 依個朋友係由form1識到依家啦, 所以我都要同我依個fd去睇先得!!!
    [SkyBlue回覆02/19/2009 09:45:00]原來都唔少人好似我同^.^咁!!!
    係啦,你同你friend快d一齊睇啦,雖然共鳴未必好似想像咁大(至少你同你friend應該都無打餐矇,哈!),但一定會令你同你friend會心微笑!!!
    其實咁近結婚,有時衝突可能難免,唯有盡量避忌一下,總之唔好破懷到感情!!

    回覆刪除