2009年2月6日 星期五

有咩比病更慘?

有咩比病更慘?


...


就係食錯藥!!


今日已經係第三日病,星期四食完藥除o左退燒後一直到今日都好似無好過咁,依然氣促同好支力,仲心跳急促同開始有痛肚(醫生話係感冒困入腸!),最重要係我已經連續第三日無覺好訓,成日個幾鐘就醒一醒,好明顯係我食d藥唔o岩而令我無好番不持止,仲產生反效果!!!


結果,我今日還是乖乖出去沙田睇番睇開o個個醫生(星期四我發燒手軟腳軟,求其落o左屋企樓下睇!)!!都咪話唔神奇,改食新呢批藥後到而家都未夠兩個鐘,好明顯我個人無再溫溫dun dun,無o左氣促無埋心跳(應該話回復正常心跳!),感覺舒服番好多,希望今晚可以訓番覺好啦!!!


=========================================================


由於我病o左,所以今日去睇出租車o既事就交由我honey全權負責!!聽honey講,租車公司已經無晒24座Van,得番29座,價錢要貴$100...由於實在太懶,雖然我其實24座都嫌太大,但實在唔想再花時間慢慢格價,既然呢間租車公司出名好,就爽快扑搥算啦!!!


4 則留言:

  1. take care ar~
    咁你最後book左邊一間租車呀?
    [SkyBlue回覆02/07/2009 16:27:00]而家食新藥後真係好好多呢,thanks ar!!
    仲未落訂o架我,頭先honey打番o黎報告話軒武會send email o黎,confirm先過數喎,我有friend用過話幾好,我見esdlife都好似好多人讚呢!!

    回覆刪除
  2. 都唔知你病左添~~你冇乜事麻??要小心身體呀,怕你病到瘦晒就唔好啦~~
    [SkyBlue回覆02/08/2009 10:27:00]係呀,o個日同你msn o既時候我係屋企o架其實!!!

    回覆刪除
  3. 哦~!
    我個日都係book左軒武既29座van呀~!不過係我自己要求要29座架~!

    回覆刪除
  4. 你好返d未呀 ? 飲多d水呀...訓多d覺啦,快d好返啦...

    回覆刪除