2009年2月25日 星期三

食Lunch Buffet

今日阿姐請大家去機場間天際萬豪酒店(個名好似娘娘地咁...)食lunch buffet,之前有同事食過話好正,所以我都期待o左好耐o架喇,今日終於可以食,yeah!!





由於唔敢食太飽,所以我同以往去食自助餐唔同,只係'淺嘗'...哈哈,如果正常狀態下,我估我可以食多一倍!!


基本上,個buffet都算唔錯,湯得一款,但成台人一至讚好!熱盤比想像中多款,最好味係咕嘈肉,因為仲好脆!!至於魚生同海鮮選擇比想像中少,有翡翠螺,青口,蜆,蟹同蝦,當中以蝦最好味!!魚生只係得三文魚同吞拿魚,仲有d手卷sushi咁,但唔多亦唔吸引!!最後就係甜品,好多款,不過我本身唔係太好食甜品,所以都係試o左少少,但當中有一個類似chocolate mousse o既甜品又係大家一至讚好味,另外我仲食o左個'杏浦肉'(個職員係咁講)雪榚,清清地都幾正!!!





唔使自己俾錢有buffet食當然開心,不過成餐飯最開心竟然係撞到茄雲!!大家好日都唔會去食buffet,而且佢今日仲要係唔使飛都入o黎食,咁都撞到,真係超級出奇,見到一刻忍唔住勁大聲咁笑,實在太興奮,仲嚇親我d同事,話咁耐都未見過我咁大聲添...哈哈哈哈!!



同事snap o既~



1 則留言: