2010年2月19日 星期五

Annual Dinner

今晚係公司Annual Dinner, 主題係'Back to School'!!


轉過幾份工(對上一次出席Annual Dinner應該係兩年前), 今次都係第一次出席有Dress Code o既Annual Dinner, 我雖然無一齊癲,但睇見Sales Team們都悉心打扮其學生look, 感覺真係好新鮮好特別呢!!!另外,公司仲有Choir同埋一D Sales Team同事o既表演, 睇得出同事們對公司都好有歸屬感呢!!


另外,今晚亦係我第一次去陽明山莊咋,原來o個度都幾靚o架,唔怪得係幾hit o既婚宴場地啦!! 至於今晚D食物都好好味,不過我o地o個台坐得8個人,食剩好多食物,好浪費呀!!


至於今晚重點,當然係抽獎啦,總要係人人有份,最細份禮物聽聞面額都有百幾二百蚊o架,超期待!!抽抽抽,抽o左約一半都未到自己, 心諗今年唔通有D抽獎運...好啦,終於聽到自己名喇,係36號獎, 比我細號獎o既同事都有二百蚊cash喎,我呢份應該唔差,番埋位急急拆開...


o下...


鴻X堂自家湯$40 Coupon x 10張!!!


唉,都唔知應該開心定點...完全唔識反應,因為我同老公子無論番男家定女家食飯,又或者自己食飯,湯水從不缺少,面值$400 o既獎,對我o黎講絕對係得物無所用!!!


可能係我咀扁扁成個唔開心樣寫o左係面啦,Team Leader見我咁不滿份禮物,好大方咁用佢抽到o既39號獎(理論上我份獎係大份過佢呢份): 16GB手指同我交換...雖然我極之唔好意思,但最後我都有厚住面皮咁同佢換o左...湯水喎,對自己一個住o既男士應該點都好過無吧...


最後晚宴到十點半結束!!


雖然, 似乎無得續約或轉做Perm已經成為定局,但我可以係短短幾個月contract 入面又放得多紅假, 又收到咁多年o黎最多o既開工利是, 仲有得係Annual Dinner又食又抽獎, 呢間公司總算待我呢個Contractor不簿吧...









1 則留言:

  1. 俾我抽到你份獎都係無用呀!! 你公司真係對contract同事好好, 如果可以做perm仲好~
    [版主回覆02/23/2010 14:07:00]無錯呢~~~可惜無可能喇,唯有發下夢...

    回覆刪除