2010年2月3日 星期三

囍!

31/1應該係一個大好日子!!!因為呢日只係我認識o既, 已經有3單婚禮(不過其中一個我唔太熟,所以無attend!)


首先係'一生一世(1314)' (1月31號4點)行禮o既大學同學Agnes,同佢工作時認識o既Fai, 於中環2號碼頭行禮!!好搞笑地,我o地幾位大學同學都係又跑又趕下剛好4點鐘到達,個個見到面時都上氣唔接下氣,甚至出晒汗...



March-in



交換戒子!!



我o既傑作!!呵呵,影得唔錯吧!!!



切蛋榚!!!證婚場地真係幾靚!!!



新人講感受!!新娘子忍唔住喊呢!!



證婚會場外provide o左cocktail, 環境好靚!!



婚後肥o左成個碼...



等同一對新人合照時我o地先合照!!今日少o左Carol同阿簡!!!



恭喜晒!!



臨走時先有時間睇番一對新人o既結婚相簿!!



後尾新娘子換上黃色晚裝,好靚好sharp!!!可惜我部相機d相震o左,唯有等新娘子send番俾我啦!!



臨走再偷影一下新娘子!!


由於要趕下場, 我o地6點未夠就走喇!!


成個ceremony雖然好簡單,新娘子Agnes同新郎哥又成日怕怕醜醜好少出聲,不過正正因為佢o地兩個都表現有點緊張,睇得出佢o地好重視呢個wedding呢!!


==========================================================


坐船去到TST只係6點,所以我o地行o左陣街,7點鬆D先去到海景嘉福出席另一單婚宴!!


夜晚呢餐一對新人都係我同老公子中學同學,男o既更加係同我由中一至中七都同班添!!



海景嘉福會場!!天花o既水晶燈勁靚!!




一對新人男才女貌,真係好登對!!
(今日兩位新娘都不約而同著黃色晚裝呢!!)



今晚仲見到好幾位好耐無見o既中學同學(唔同班,所以無咁熟!)



切蛋榚!!


迎賓時新娘子同我講話新郎今日無預備驚喜,好失望,點知原來係有o架...



新郎用powerpoint預備o左個slideshow, 配上其中一位兄弟用顏聯武tone去講新郎同新娘o既愛情故事,然後就o係一眾兄弟伴唱下,用saxophone奏出唯獨你是不可取替!!!



型到爆呢!!!新娘子實好lum!!!
(新郎哥送客時話要多謝我老公子,因為係我老公子o係我Wedding時俾surprise我而inspire到佢有吹saxophone呢個idea喎!!)



台上右二係前一屆港男呂熙, 佢都係我o地中學同學o黎o架!!其實我好想搵佢同我影相o架,但好怪,最後都唔敢出聲!!



Cheers!!



敬完酒,一對近人再續圍去影相,但其實已經十一點有多呢!!



新娘子話化妝師都走o左喇,最終換唔到送客晚裝!!



我老公子同其他中學同學又去hup極不勝酒力o既中學同學喇!!


由於overrun, 本來我o地都好想等一對新人送完客再o黎飲多杯,點知實在太夜,第二朝要番工,所以最後十一點七,八個字都係要走喇!!


Overall,成晚婚宴好'Kino', 充滿住新郎哥個人風格,因為如新郎哥自己所講,佢一向唔按常規做事!!雖然係咁,但我覺得呢個婚禮好sweet,  特別係新郎吹奏唯獨你是不可取替時,我忍唔住感動到眼濕濕!! 另外, 做醫生o既新娘子成晚表現既大方又得體亦令我印像好深, 斯文大方o既佢真係好charming!!一對新人郎才女貌,好匹配!!!!


==================================================


最後, 讓我跟老公子祝願Agnes & Fai, Jodi & Kino永遠幸福, 婚後甜甜蜜蜜, 早生貴子呀!!!


1 則留言: